Reymen Chantale

Hier telt nog echt "klant is koning". De verkoper heeft echt tijd genomen om alle uitleg te geven en ook om op onze vragen te antwoorden. De levertermijn gerespecteerd en een vlotte levering met de... Hier telt nog echt "klant is koning". De verkoper heeft echt tijd genomen om alle uitleg te geven en ook om op onze vragen te antwoorden. De levertermijn gerespecteerd en een vlotte levering met de nodige uitleg.

Overzichtelijk en duidelijke informatie

Van interesse en vragen, bestellen tot en met levering, geen opmerkingen.

Sigrid Fluit

Hele prettige service en flexibel

Goede service

Ivan Bostyn

Efficiënt en prijsbewust

Veel keuze gemakkelijk te bezichtigen in showroom. Vriendelijk personeel. Snelle levering.

Video op YouTube betreffende montage sauna

Lars van den Broek

Erg Prettig

Duidelijk informatie op de website en makkelijk te bestellen

Wellicht wat meer info over actuele levertijd.

M. van der Hout

Heel klantvriendelijk (bleef ons tot ver na sluitingstijd vriendelijk informatie verschaffen, zonder er druk op te leggen)

heldere categorieën, veel achtergrondinfo en onderbouwing

geen, tot dusver

Familie Verkerk

Zeer fijjn en deskundig geholpen bij de showroom in Veenendaal, ondanks de drukte op dat moment.
Duidelijke uitleg ,all-in prijs, geen kleine lettertjes en snelle levering mogelijk.
Sauna...
Sauna eenvoudig in elkaar te zetten, goede handleiding.

Sauna's te bekijken en te vergelijken in de showroom.

Tom

Vlotte service

flexibiliteit ivm levering , mooie look van de cabine, zalig om te relaxen

juiste handleiding bijstoppen zou perfect zijn (samenstellen was met schroeven en niet met klipjes zoals vermeld)
een aan/uit knop bij installatie van full spectrum zou handig zijn zodat je na de 15 min. nog rustig verder kan genieten in de cabine

Bob Nederveen

Deskundige begeleiding bij de aankoop, vlotte levering, eenvoudige montage en uitstekendeservice

Compleet, handige filmpjes, goed overzicht. Uiterst deskundig

Iets duidelijker aangeven waar de montagespullen verpakt zitten

Yvonne Peeters

Op 7 december naar Vlierden gereden om naar een infraroodcabine te kijken. Wij hadden ons al ingelezen op internet bij supersauna maar ook bij andere bedrijven. We wisten wat we wilde en de verkoper... Op 7 december naar Vlierden gereden om naar een infraroodcabine te kijken. Wij hadden ons al ingelezen op internet bij supersauna maar ook bij andere bedrijven. We wisten wat we wilde en de verkoper begreep ons na dat we hadden uitgelegd wat we wilde. Hij had alle tijd en er werd goed geluisterd en tips gegeven. Hij heeft zelfs een infraroodcabine aangezet en wij zijn er in gaan zitten( met kleren aan). En we gingen met de aankoop van een infraroodcabine naar huis.
Zeer tevreden en content.

Jullie weten de informatie goed over te brengen. Duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Tips of verbeteringspunten hebben we niet. Ik snap dat jullie die graag hebben. en er zal misschien wel iets te verbeteren zijn maar wij weten niet wat.

J. van Wassenberg

Relaxte overeenkomst en afhandeling. Super dus.

Filiaal dicht bij huis, keurige showroom met ruime keuze en relaxte uitleg.