Gerard

Ik heb alleen nog geen app ontvangen om mijn verbruken te monitoren

Beste Gerard,
Beste Gerard,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Graag zou ik u willen vragen om contact op te nemen via huurdak@sungevity.nl met uw gegevens en vraag. Het team kan dan uw gegevens bekijken en u verder helpen.

Loes van Santen

In het begin waren er wat opstart problemen maar die zijn nu opgelost. En het werkt nu goed.

Beste Loes van Santen,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een bericht te plaatsen. Fijn om te horen dat alles nu goed werkt.

P Bigler

Goed en behulpzaam bedrijf

Beste P. Bigler,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij te horen dat u onze service als goed en behulpzaam hebt ervaren. We gaan hiervan stralen.
Als u verdere vragen...
Beste P. Bigler,
Als u verdere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback.

Laszlo

Deskundig snel

Beste Laszlo,
Beste Laszlo,
Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de deskundigheid en snelheid van onze monteurs bij de plaatsing van de zonnepanelen. Als er nog iets is waar we u mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten. We waarderen uw vertrouwen in ons.

Tirza&Robert

Prettig bedrijf. Werken nauwkeurig en snel. Leggen goed uit. Uiterst vriendelijk.

Beste Tirza en Robert,
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je onze werkwijze waardeert en dat je onze uitleg en vriendelijkheid opmerkt. Dat vinden wij leuk om te horen....
Beste Tirza en Robert,

C Dulfer

Montageploeg zeer goed, efficiënt, vriendelijk, netjes. Administratie hoofdkantoor rommelig met fouten en voortraject voorlichting door Tim Heeg gebrekkig en deels onjuist. Onvoldoende kennis van... Montageploeg zeer goed, efficiënt, vriendelijk, netjes. Administratie hoofdkantoor rommelig met fouten en voortraject voorlichting door Tim Heeg gebrekkig en deels onjuist. Onvoldoende kennis van zaken.

Beste C Dulfer,
Dank u wel voor uw waardevolle feedback. We zijn verheugd te horen dat de montageploeg goed, efficiënt en vriendelijk was, en dat het werk netjes is uitgevoerd.
Wat betreft...
Beste C Dulfer,
Wat betreft de administratie en het voortraject voorlichting, nemen we jouw opmerkingen serieus. Onze excuses als er fouten zijn opgetreden en als de informatie niet volledig accuraat was. We zullen intern kijken naar manieren om de administratieve processen te verbeteren en zorgen voor een grondige evaluatie van het voorlichtingstraject.

R.koster

Goede vakkundige mensen
Zeer vriendelijk en in goed overleg alles gemonteerd
Alles keurig goed werkend
Top!!!

Beste R. Koster
Bedankt voor de vriendelijke woorden! We zijn blij dat alles naar wens is.
Veel plezier met de zonnepanelen.

Fw Hendriks

Ze hebben alles keurig geïnstalleerd en schoon achtergelaten toppy

Beste Fw Hendriks,
Beste Fw Hendriks,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen. Fijn om te horen dat alles goed is geïnstalleerd en schoon is achtergelaten. Daar gaan wij van stralen.
Veel plezier met de zonnepanelen.

F Ulusan

👍

Beste F. Ulusan,
Bedankt voor het duimpje. Dat vinden wij altijd leuk om te zien.

R.S. de Haan

Probeer al sinds mei afspraak te maken al meerdere malen met kluitje riet in gezonden!!

Beste R.S. de Haan,
Bedankt voor uw bericht. Ik heb de afdeling geïnformeerd. We nemen spoedig contact met u op.