G.J. van Aarle

Installatie prettig verlopen. Afspraak niet nagekomen en nazorg laat te wensen over.

Piet.Hopman

Alles ging volgens wens ! Alleen de papieren van het bedrijf ontbreekt.Moest wel een Handtekening plaatsen van het installatie bedrijf DNR te Alkmaar,ook daar weet ik weinig van ..Dus het... Alles ging volgens wens ! Alleen de papieren van het bedrijf ontbreekt.Moest wel een Handtekening plaatsen van het installatie bedrijf DNR te Alkmaar,ook daar weet ik weinig van ..Dus het Klantennr.daar zou ik graag een kopie van hebben.Hoogachtend P.Hopman.1541 TR 18.

rogge. p

Over hat algemeen positief.zie vorige antwoorden

Lous

Sungevity heeft ons zeer goed geïnformeerd en geholpen tijdens de aanvraag bij de gemeente. De mannen die kwamen installeren waren harde werkers die de tijd namen om ons eea uit te leggen. Het is... Sungevity heeft ons zeer goed geïnformeerd en geholpen tijdens de aanvraag bij de gemeente. De mannen die kwamen installeren waren harde werkers die de tijd namen om ons eea uit te leggen. Het is allemaal heel fijn verlopen.

H.M. Giskes-Bouwhuis

Vlot geïnstalleerd, maar met onnodige extra's en Sungevity is traag in de operationele oplevering.

J Langeler

Zie mijn eerdere opmerkingen: tot nu toe redelijk. Indien het opbrengst probleem in het portaal wordt verholpen kan ik mijn ervaring met sungevity een 8 geven.

Nel van enkhuizen

Vriendelijk en netjes afgehandeld,wel even meer informatie over het aanmelden van de panelen.

R.A. Rijpstra

Goed advies op afstand, zeer behulpzame verkoper, flexibele voorwaarden