I. Wakker

Prima service en heel goede installatie

Reactie Sungevity Nederland:

Beste I, bedankt voor deze review, daar worden wij blij van! Veel plezier met uw zonnepanelen.

Dumonsau

Goed en betrouwbare mensen. sw

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Dumonsau, bedankt dat je de tijd wilde nemen om deze review te schrijven, daar vinden wij fijn om te horen. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanel. Marco van Sungevity

E.l.Tomasowa

Goed geholpen ook vis de telefoon netjes te woord gestaan

Reactie Sungevity Nederland:

Beste E, bedankt voor deze mooie review daar gaan we van stralen. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Marco van Sungevity

JJM Bos

Vanaf eerste gesprek tot aan plaatsing helemaal goed. Houden zich aan gemaakte afspraken. Aftersales ook netjes

Karzan

Wat eeen slechte service zeg ik wacht al maanden op mijn zonnepanelen en elke keer hoor ik we nemen contact met je op voor een sfspraak dit en dat terwijl daar niks van komt. Zo een slechte service... Wat eeen slechte service zeg ik wacht al maanden op mijn zonnepanelen en elke keer hoor ik we nemen contact met je op voor een sfspraak dit en dat terwijl daar niks van komt. Zo een slechte service heb ik nog nooit meegemaak. Schaam jullie.

Beste Karzan,
We hebben op basis van uw e-mailadres geen klantgegevens of offerte-aanvraag kunnen achterhalen.
Wanneer u een e-mail stuurt naar service@sungevity.nl kunnen we uw vragen...
Beste Karzan,
Wanneer u een e-mail stuurt naar service@sungevity.nl kunnen we uw vragen beantwoorden.
Neemt u contact met ons op?
Zonnige groet,
Naomi van Sungevity

A.J Meijer

Vakbekwame monteurs en binnen een paar uur alles geregeld.

Martin

Uiteindelijk resultaat goed na rommelig verlopen planning