P. Mosterd

Alles werd exact volgens afspraak geinstalleerd

Schoonewelle

Zeer goede afhandeling en uitstekende montage

G. Posthumus

De informatie vooraf en de afhandeling en installatie was perfect. Nette en bereidwillige medewerkers. Ook de monitoring van de opbrengst is duidelijk te volgen.

Sanny

Was een beetje sceptisch over maar ben blij dat ik toch de juiste beslissing nam om toch de panelen te laten plaatsen. Dit dankzij het juiste gesprek om het juiste moment met die ene collega van... Was een beetje sceptisch over maar ben blij dat ik toch de juiste beslissing nam om toch de panelen te laten plaatsen. Dit dankzij het juiste gesprek om het juiste moment met die ene collega van Sungevity.

G. Kroese

Duidelijke informatie over de mogelijkheden en opbrengst van de zonnepanelen op onze locatie. De montage verliep goed alleen mogen de monteurs wel iets netter werken, restmateriaal moest ik zelf... Duidelijke informatie over de mogelijkheden en opbrengst van de zonnepanelen op onze locatie. De montage verliep goed alleen mogen de monteurs wel iets netter werken, restmateriaal moest ik zelf opruimen. De gegevens voor het monitoren lieten iets langer op zich wachten dan verwacht.