Begeleiding is minimaal. ook staat er niet iemand met een onderwijsachtergrond dan wel een graad in het onderwijs voor de klas maar gewoon iemand net als u en ik.(terwijl ik dat gezien de zeer forse... Begeleiding is minimaal. ook staat er niet iemand met een onderwijsachtergrond dan wel een graad in het onderwijs voor de klas maar gewoon iemand net als u en ik.(terwijl ik dat gezien de zeer forse tarieven eigenlijk wel verwacht) bij vragen bij huiswerk maken moet daarom vaak het antwoord schuldig gebleven worden omdat de kennis niet in huis is. kinderen die moeite hebben met hun organisatie wordt het ook niet makkelijker gemaakt vind ik. naast hun agenda op school, het digitale systeem op school (magister) moeten ze hun tijd op de studiekring ook nog eens besteden aan het invoeren van het huiswerk in het systeem van de studiekring, want dat draait zo lekker op vrijdag een automatische rapportage uit zonder dat er daadwerkelijk in het schrift gekeken is of kind ook echt het huiswerk heeft gemaakt. prachtig al die statements over gezonde voeding en er mag geen koekje/snack/fris meegenomen worden ofzo voor in de pauzes, maar ik heb zelf liever dat de begeleider niet op de stoel van de voedingsdeskundige gaat zitten, maar zich sec richt op de kerntaken, nl controle en begeleiding. de resultaten van kind zijn totaal niet verbeterd, die zijn pas verbeterd toen ik er zelf en zonder studiekring mee aan de slag ben gegaan qua begeleiding . daarna is mijn kind verder gegaan op een andere huiswerkbegeleidingsklas. Ik wil maar zeggen beste ouders, kies niet automatisch degene die bovenaan in google staat, check de aanwezigheid van een onderwijsachtergrond . veel psychologische praktijken bieden ook een remedial teaching of huiswerkbegeleidingsprogramma aan, met juiste achtergrond, en , tot mijn ervaring, tot de helft goedkoper en béter.

Reactie Studiekring:

Beste,
Beste,
Wij herkennen onze organisatie niet terug in uw review. Het is juist onze expertise om leerlingen te helpen met de organisatie van hun huiswerk. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te laten weten op welke locatie uw reactie baseert? Zo kunnen wij onze dienst verlening verbeteren. Alvast bedankt voor uw reactie.
Ilse
Team Studiekring

Jan

De vestigingsmanager in Woerden vertelde mij dat communicatie met deze vestiging alleen met de moeder van mijn dochter mag verlopen aangezien zij de factuur betaald, ook heeft deze vestigingsmanager... De vestigingsmanager in Woerden vertelde mij dat communicatie met deze vestiging alleen met de moeder van mijn dochter mag verlopen aangezien zij de factuur betaald, ook heeft deze vestigingsmanager -toen mijn dochter van 4- naar 3 huiswerkbegeleidingsdagen ging- halverwege de maand oktober verteld dat de tarieven per 1 oktober waren verhoogd en dat wij dus op een verhoogde rekening konden rekenen. Nadat ik haar had medegedeeld dat de consument (bron: consuwijzer) vooraf moet worden geïnformeerd over een tariefverhoging heeft zij toegezegd nog het oude tarief van toepassing zou blijven.

Reactie Studiekring:

Beste Jan,
Beste Jan,
Van mijn collega's begreep ik dat er contact met u is geweest over de tariefsverhoging en dat u een passende oplossing is aangeboden. Bent u niet tevreden over de oplossing? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice of de vestigingsmanager in Woerden.
Ilse
Studiekring

Jane Boer

Our daughter was struggling at school with homework and planning. Studie-kring were a great source of support with these difficulties. It was a great relief to have someone else giving guidance in... Our daughter was struggling at school with homework and planning. Studie-kring were a great source of support with these difficulties. It was a great relief to have someone else giving guidance in difficult areas, to take the pressure off us. We found the atmosphere at home improved, as we were able to talk about other things apart from whether or not homework had been completed. Our impression of the studie-kring team was of dedicated professionals, with a friendly atmosphere. We would definitely recommend them to other families.

Mijn zoon en dochter stonden er niet goed voor, zeer slecht zelfs, en met nog een week of 7 te gaan dit schooljaar ging ik er eigenlijk al vanuit dat ze beiden dan waarschijnlijk niet over zouden... Mijn zoon en dochter stonden er niet goed voor, zeer slecht zelfs, en met nog een week of 7 te gaan dit schooljaar ging ik er eigenlijk al vanuit dat ze beiden dan waarschijnlijk niet over zouden gaan. Toch heb ik besloten om ze op studiekring te doen, ze wilden zelf ook allebei echt niet blijven zitten. Voor ons is het echt een wondermethode gebleken. Waar thuis de discipline en regelmaat er niet in kwam, lukte dit bij studiekring wel. Gek genoeg voelden ze beiden toch een grote verantwoordelijkheid om alles driedubbel te gaan leren, mede omdat ze hierop bij studiekring elke dag weer op gecontroleerd werden. "Vreemde ogen dwingen" denk ik, het is toch anders als een vreemde zich hiermee bemoeit en je controleert dan je eigen ouders. Verder konden ze met al hun vragen terecht met het zeer bijzondere resultaat dat ze beiden tegen de verwachting in ruimschoots over gingen. Vanaf de eerste dag dat ze op studiekring zaten werden volop voldoendes gehaald en door de extra begeleiding voor de vakken waar een dikke voldoende voor gehaald moest worden, werden de onvoldoendes in 7 weken nagenoeg weggepoetst. Ik ben heel trots op mijn kinderen maar durf wel te stellen dat ze zonder studiekring niet over zouden zijn gegaan... ik ben zeer tevreden!

Margit

In een half jaar tijd van 9 onvoldoendes, waaronder drieën en vieren, nu over naar de volgende klas, zonder onvoldoendes. Dankzij de hulp van studiekring, waar onze zoon heeft leren plannen en... In een half jaar tijd van 9 onvoldoendes, waaronder drieën en vieren, nu over naar de volgende klas, zonder onvoldoendes. Dankzij de hulp van studiekring, waar onze zoon heeft leren plannen en leren leren. Hulp bij huiswerk in een prettige sfeer.

Omdat de studieresultaten halverwege dit school te wensen over liet, zijn we in gesprek gegaan met Studiekring. Na een uitgebreid en prettig gesprek konden we een week later al gebruik maken van de... Omdat de studieresultaten halverwege dit school te wensen over liet, zijn we in gesprek gegaan met Studiekring. Na een uitgebreid en prettig gesprek konden we een week later al gebruik maken van de diensten. Bij Studiekring leerde onze zoon op een juiste en effectieve manier te studeren. Het gaf ook structuur en in de tweede helft van dit studiejaar gingen de cijfers de lucht in en is onze zoon over gegaan. Helemaal fijn!

Prima huiswerkbegeleiding en met name de aandacht voor hoe je je huiswerk/toetsplanning aanpakt in combinatie met het planprogramma heeft onze zonen zeker verder geholpen afgelopen schooljaar.... Prima huiswerkbegeleiding en met name de aandacht voor hoe je je huiswerk/toetsplanning aanpakt in combinatie met het planprogramma heeft onze zonen zeker verder geholpen afgelopen schooljaar. Studiekring Den Bosch: bedankt voor de begeleiding!

We hebben op zeer korte termijn bijles kunnen krijgen voor onze zoon. Aansluitend heeft onze zoon examentraining gehad. Dit heeft geleid tot een zeer mooi eindresultaat. Met dank aan de goede... We hebben op zeer korte termijn bijles kunnen krijgen voor onze zoon. Aansluitend heeft onze zoon examentraining gehad. Dit heeft geleid tot een zeer mooi eindresultaat. Met dank aan de goede organisatie en de motiverende vakdocenten.

Damaris Fikse

In klas 5 VWO ben ik begonnen met huiswerkbegeleiding, waardoor ik veel meer regelmaat kreeg in de toetsen. Ik leerde om toetsweken al lang van tevoren mee te beginnen, waardoor ik de tijd had om... In klas 5 VWO ben ik begonnen met huiswerkbegeleiding, waardoor ik veel meer regelmaat kreeg in de toetsen. Ik leerde om toetsweken al lang van tevoren mee te beginnen, waardoor ik de tijd had om alles goed door te nemen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik toch over ben gegaan. Ik heb in 6 VWO hele goede examenbegeleiding voor wiskunde B gehad, waardoor ik een 8,4 op het examen heb gehaald. Ik weet zeker dat zonder Studiekring ik nooit in één keer mijn examen had gehaald.

Begeleiding is minimaal. Studiekring heeft niet in de gate als er huiswerk niet gedaan wordt. Ook weinig contact met ouders. Uiteindelijk toch last-minute samen met kind moeten zitten om het... Begeleiding is minimaal. Studiekring heeft niet in de gate als er huiswerk niet gedaan wordt. Ook weinig contact met ouders. Uiteindelijk toch last-minute samen met kind moeten zitten om het huiswerk in te plannen om er dan achter te komen dat een hoop voorwerk niet gedaan is.