De uitleg met de app is niet optimaal

Reactie Studiekring:

Hallo,
Jammer dat je de app niet optimaal vind. Wat is er volgens jou mis mee? Van je feedback kunnen wij leren.
Vriendelijke groet,
Ilse
Studiekring

We zijn zeer tevreden over de deskundige en zorgvuldige begeleiding van onze zoon.
Met name de competentiegerichte houding en benoemen van het positieve heeft goed gedaan!

Slechte uitleg

De overgang van basisschool naar middelbaar was voor mijn zoon heel erg moeilijk, mede door zijn autisme. Op de studie kring is hij erg goed geholpen om alles te leren, leren om te leren, plannen,... De overgang van basisschool naar middelbaar was voor mijn zoon heel erg moeilijk, mede door zijn autisme. Op de studie kring is hij erg goed geholpen om alles te leren, leren om te leren, plannen, en vooral heeft hij een enorm zelfvertrouwen gekregen hierdoor.
Volgend schooljaar wil hij het helemaal zelf gaan doen, en dat gaat hem lukken.
Zeer prettig samen gewerkt met de Studiekring, mocht het nodig zin (hopelijk niet) dan komen wij hier zeker terug.

Familie Masshoefer

Uitstekend
Beste Samira en Anne ,
Wij zijn meer dan tevreden over de bijlessen als ook studiecoaching.
De flexibiliteit , invulling van de lessen als ook de super motiverend...
Uitstekend
Beste Samira en Anne ,
Wij zijn meer dan tevreden over de bijlessen als ook studiecoaching.
De flexibiliteit , invulling van de lessen als ook de super motiverend geschreven e- verslagen en communicatie hebben tot geweldige resultaten tot nu toe geleid .
We kunnen Studiekring zeker aanraden !!

Sanne

Onze dochter doet 3 havo, en is halverwege het schooljaar gestart bij Studiekring met huiswerkbegeleiding. Ze had veel te veel tijd nodig voor huiswerk, en geen vrije tijd meer over. Studiekring... Onze dochter doet 3 havo, en is halverwege het schooljaar gestart bij Studiekring met huiswerkbegeleiding. Ze had veel te veel tijd nodig voor huiswerk, en geen vrije tijd meer over. Studiekring heeft prima kunnen helpen.

jacqueline domburg

Onze dochter zit in VWO 4, zij is maart met studiekring begonnen en we zijn zeer tevreden over de begeleiding en communicatie van de huiswerkbegeleiding en bijlessen van studiekring

Ik ging ongeveer een jaar met studiekring, en nu heb ik het gevoel dat ik vooruit ben gegaan.

Ik ging naar huiswerkbegleiding, omdat ik (net) niet op overgaan stond. Hier was ik (nog) gemotiveerder om aan mijn huiswerk te werken en het is fijn om te weten dat je vragen kan stellen, ook al... Ik ging naar huiswerkbegleiding, omdat ik (net) niet op overgaan stond. Hier was ik (nog) gemotiveerder om aan mijn huiswerk te werken en het is fijn om te weten dat je vragen kan stellen, ook al doe ik dat niet erg veel. Toen het bij bepaalde vakken minder goed ging, kwamen er huiswerkklassen bij. De extra oefening hielp vooral erg goed

Nikki

Ze helpen je heel goed