Paronikyan

Positieve ervaring

Zeer tevreden over Studiekring. De communicatie met ouders is zorgvuldig. Onze zoon maakt grote sprongen vooruit en haalt goede cijfers. Bedankt!

Harold

Na jaren uitlandig te zijn geweest kwamen we Juli 2017 weer naar NL. Mijn zoon spreekt vloeiend Engels en Spaans maar zijn beheersing van de Nederlandse taal is verwaterd. Vervolgens met de... Na jaren uitlandig te zijn geweest kwamen we Juli 2017 weer naar NL. Mijn zoon spreekt vloeiend Engels en Spaans maar zijn beheersing van de Nederlandse taal is verwaterd. Vervolgens met de schoolleiding afgesproken om hem bij Studiekring zowel huiswerkbegeleiding als ook bijlessen Nederlands te laten volgen. Ik ben als ouder ontzettend content met de begeleiding, aandacht en vooral de kwaliteit van de begeleiding. Jullie mensen (Frank) doen op het Studiekring Lorentz Lyceum Arnhem uitstekend werk. Daarvoor dank.

Danisman

Tijdens de drie dagen huiswerkklas plant / maakt mijn zoon zijn huiswerk en leert hij een groot gedeelte van de toetsen. Hierdoor heeft hij (en ik ) meer rust in zijn hoofd en meer vrije tijd.

Ellis Lageweg

Mijn zoon met PDDNOS zit bij Studiekring in Zaandam. Ik ben zeer tevreden over de begeleiding en ik word goed op de hoogte gehouden hoe het gaat. Het leren thuis gaat helemaal niet, omdat hij zijn... Mijn zoon met PDDNOS zit bij Studiekring in Zaandam. Ik ben zeer tevreden over de begeleiding en ik word goed op de hoogte gehouden hoe het gaat. Het leren thuis gaat helemaal niet, omdat hij zijn concentratie niet vast kan houden, maar bij Studiekring is hij gemotiveerd om aan zijn huiswerk te gaan.

Jorinde Brandligt

Professionele en persoonlijke begeleiding, goed overleg tussen Studiekring, school en ons als ouders, waardoor er goede afspraken gemaakt zijn en onze dochter, die discalculie heeft echt blijvend... Professionele en persoonlijke begeleiding, goed overleg tussen Studiekring, school en ons als ouders, waardoor er goede afspraken gemaakt zijn en onze dochter, die discalculie heeft echt blijvend geholpen is. Voor ons was vooral de expertise in discalculie doorslag gevend om met Studiekring in zee te gaan en daar hebben we geen spijt van!

Johanneke Scherrenburg

Door autisme gaan dingen bij onze zoon van 13 niet vanzelf. Hij ging gamen tijdens het huiswerk maken en tijdens de lessen op school gebeurde hetzelfde. We zagen hoe hij het overzicht over school... Door autisme gaan dingen bij onze zoon van 13 niet vanzelf. Hij ging gamen tijdens het huiswerk maken en tijdens de lessen op school gebeurde hetzelfde. We zagen hoe hij het overzicht over school steeds verder kwijt raakte en hierdoor nog meer ging gamen. We maakten een planning, maar het bleef heel veel strijd opleveren, waar het hele gezin last van had. We maakten ons zorgen. Gelukkig stond hij open voor Studiekring. Toch ging ook dat niet vanzelf en regelmatig kwam hij er met een punthoofd vandaan. Wat was het een zegen om te merken hoe de coördinator van de locatie Soest hem in het vizier had, kennis had van autisme, de methodiek van 'Geef me de vijf' kende en voor hem een plan op maat maakte. Duidelijke afspraken hielpen hem om vol te houden. Het duurde een paar maanden, maar toen ging 'de knop om' en merkte onze zoon dat zijn cijfers vooruit gingen. Hij kreeg weer grip op school en begon er weer voor te werken. Hij is met goede resultaten over gegaan naar 3VWO. De huiswerk planner van Studiekring is nog steeds zijn rode draad. Gamen in de les wil hij niet meer. En thuis? Tsja, dat kan soms beter, maar het lukt hem om zich aan zijn planning te houden en te blijven werken voor mooie resultaten.

Rosita de Waal

Onze zoon heeft bij studiekring, locatie Oss geleerd om te leren plannen en organiseren. De sfeer was ontspannen en rustig, de begeleiding goed en professioneel.

Ellis Vester Goudsblom

Wij zijn zeer tevreden ove de huiswerkbegeleiding van SK aan onze dochter. Zij gaat 3 dagen in de week naar de vestiging in Castricum. Sfeer is rustig en goed waardoor ze niet snel afgeleid word.... Wij zijn zeer tevreden ove de huiswerkbegeleiding van SK aan onze dochter. Zij gaat 3 dagen in de week naar de vestiging in Castricum. Sfeer is rustig en goed waardoor ze niet snel afgeleid word. Groepen zijn niet groot, begeleiding is goed, goede samenwerking met vestigings manager evenals de evaluatie gesprekken. Resultaten kunnen altijd beter maar dat zegt meer iets over onze dochter.

Mijn dochter is in 2016 kort voor einde schooljaar gestart bij Studiekring. Huiswerkklas en coaching. Ze had zeer veel onvoldoendes. Ze keek niet vooruit qua planning, gaf snel op als het wat... Mijn dochter is in 2016 kort voor einde schooljaar gestart bij Studiekring. Huiswerkklas en coaching. Ze had zeer veel onvoldoendes. Ze keek niet vooruit qua planning, gaf snel op als het wat moeilijker werd en was niet meer gemotiveerd. In overleg met de school ging ze naar een lager niveau. Het werd nog slechter. Na veel onderzoeken bleek dat ze een intelligentiekloof had en dus extra begeleiding nodig had. Thuis redde ik het niet meer zelf met haar. In overleg en met hulp van de school naar Studiekring. Het ging in het begin niet goed. Magister én planner Studiekring bracht haar alleen maar meer in de war en ze had inmiddels geen motivatie meer. Het lukte toch niet! In het nieuwe schooljaar (blijven zitten) is alles langzaam gedraaid. Ze ging langzaam vooruit en zet dat al een paar maanden voort. Ze kijkt vooruit in Magister, weet wat er op haar af komt en haalt voldoendes. We zijn heel trots op haar en blij met de coaching die ze krijgt en de huiswerkklas. Mijn dochter wordt nooit een model leerling maar haalt nu veel meer uit zichzelf en kan mee in de klas. Van 12 onvoldoendes vorig jaar heeft ze er op dit moment 2. Maar ook daar zien we nog mogelijkheden. Ik heb rust, mijn dochter bouwt zelfvertrouwen op en is veel gemotiveerder.