Over het algemeen goed, mijn zoon is er ook blij mee

Viola

Prima begeleiding in Deventer, Het Stormink. Ze zitten er goed boven op. Luisteren naar de leerling en ouders. Prima, ga vooral zo door!!!

Mar

Wij zijn bijzonder tevreden over de huiswerkbegeleiding op de vestiging Bussum. Goed contact, vriendelijke en kundige begeleiders die zich goed kunnen inleven en goed kunnen omgaan met tieners. De... Wij zijn bijzonder tevreden over de huiswerkbegeleiding op de vestiging Bussum. Goed contact, vriendelijke en kundige begeleiders die zich goed kunnen inleven en goed kunnen omgaan met tieners. De schoolresultaten zijn bovendien sterk verbeterd en er wordt hard gewerkt aanleren plannen en leren leren. Kortom een aanrader.

Vanaf havo 2 krijgt mijn dochter wekelijks wiskunde B bijles in Houten. Dit jaar doet zij eindexamen.
Mede door de zeer vakkundig en aardige docent heeft mijn dochter mooie cijfers gehaald en is zij wiskunde ook
leuk gaan vinden.
Tevens complimenten voor de professionele organisatie van Studiekring.
Wij kunnen Studiekring voor iedereen aanbevelen.

Ik vind Studiekring een erg goeie bijles

Goede begeleiding, prettige omgang en individueel gericht, meedenkend en belangrijk dat onze zoon toch met plezier gaat en goede resultaten boekt.

Zeer deskundige begeleiding en wat ook belangrijk is: onze dochter gaat er met plezier naartoe!

Eerste jaar op de vestiging Gymn/KSG in Apeldoorn. Bijzonder tevreden. Cijfers zijn veel beter dan verwacht. Communicatie met thuis is vlekkeloos.

Jack

Dochter heeft totaal geen begeleiding gehad. Wel kopje thee en koekje. Ging nog slechter dan thuis door appende leerlingen om haar heen. Een regelrecht debacle.

Reactie Studiekring:

Beste Jack,
Beste Jack,
Vervelend om te lezen dat u en uw dochter geen positieve ervaring hebben met onze begeleiding. Ik ga ervan uit dat u dit heeft besproken met de betreffende locatiemanager? Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u uw reactie het best sturen naar klantenservice@studiekring.nl. Zou u uw reactie willen voorzien van de naam van uw dochter en de locatie waar zij begeleiding heeft gevolgd? Dan zorgen wij ervoor dat deze op de juiste plek komt.
Ilse – Studiekring

Fam. Smeele

Onze zoon is al 5 jaar vaste klant bij Studiekring Woerden. In de brugklas zijn we begonnen met huiswerk begeleiding. Daar heeft hij leren plannen en leren leren. Vanaf 2 HAVO hebben we gekozen voor... Onze zoon is al 5 jaar vaste klant bij Studiekring Woerden. In de brugklas zijn we begonnen met huiswerk begeleiding. Daar heeft hij leren plannen en leren leren. Vanaf 2 HAVO hebben we gekozen voor elke week bijles. Onze zoon is dyslectisch en heeft moeite met concentreren. Deze bijlessen hebben altijd veel nut gehad. Dankzij deze bijlessen heeft onze zoon voldoendes kunnen halen.
De begeleiders bij Studiekring zijn aardig en kundig. Na elke bijles ontvang je een mail met een verslag van het gedane werk en altijd positieve feedback. Kortom wij zijn zeer tevreden en zouden het iedereen aanbevelen.