Kate

Mijn zoons waren niet zeer enthousiast over de manier van werken bij Studiekring, wellicht sluit de manier van werken onvoldoende aan.
Problemen met de betaling die zijn opgelost door de...
Problemen met de betaling die zijn opgelost door de mevrouw die ik toevallig aan de telefoon kreeg.

I. de Jongh

Sinds mijn dochter op studiekring zit zijn haar cijfers en huiswerk / leergedrag flink gestegen! Super blij mee, ook onze dochter geeft het een goed gevoel dat ze goed voorbereid naar huis gaat.

Absoluut het geld en de moeite waard

Ilona Lekahena

Mijn zoon en ik zijn erg tevreden over de begeleiding van Studiekring. Hij wordt goed begeleid, er is een plan van aanpak gemaakt en zijn schoolresultaten zijn behoorlijk verbeterd. De betere... Mijn zoon en ik zijn erg tevreden over de begeleiding van Studiekring. Hij wordt goed begeleid, er is een plan van aanpak gemaakt en zijn schoolresultaten zijn behoorlijk verbeterd. De betere cijfers motiveren hem om op de ingeslagen weg door te gaan en zijn zelfvertrouwen is ook gegroeid. Erg fijn!!

Zeer fijne begeleiding en goede terug koppeling naar ouders

Goede lerares die m'n dochter ook enthousiast weet te maken over de stof (basisschool rekenen) en de interactie tussen lerares en m'n dochter verloopt ook heel prettig. M'n dochter heeft veel meer... Goede lerares die m'n dochter ook enthousiast weet te maken over de stof (basisschool rekenen) en de interactie tussen lerares en m'n dochter verloopt ook heel prettig. M'n dochter heeft veel meer zelfvertrouwen gekregen in rekenen en de extra tijd en aandacht hebben zeker geholpen om haar op het juiste niveau te krijgen.

Studiekring (en de lerares) zelf is(zijn) flexibel in het verzetten van lessen.
Al met al een positieve ervaring. Indien later (midd. school) nodig komen we zeker terug.

Weekend examentraing in wiskunde A gehad. Was helemaal top!! Heel veel geleerd van Fons en het zal me zeker weten gaan helpen op mijn examens!!

Studiekring Soest heeft ons kind, door veel aandacht en geduld, leren leren zowel inhoudelijk als planmatig. Heel fijn!

Ouders

Onze zoon zit al 3 jaar lang af en aan bij de Studiekring voor bijles voor verschillende vakken. Wij zijn ontzettend tevreden over de 1 op 1 les die hij krijgt. Zijn resultaten gaan zichtbaar omhoog... Onze zoon zit al 3 jaar lang af en aan bij de Studiekring voor bijles voor verschillende vakken. Wij zijn ontzettend tevreden over de 1 op 1 les die hij krijgt. Zijn resultaten gaan zichtbaar omhoog en hij heeft over het algemeen veel lol met de docenten. Het heeft mede daardoor een positieve uitwerking op onze zoon. Hij krijgt meer zelfvertrouwen en wordt daardoor steeds zelfstandiger.

Barbara de Lang

Hele goede ervaring met Studiekring (Amadeus Vleuten), onze zoon in brugklas gestart. Leert plannen, structureren en leren. Tevens bijles voor wiskunde. Fantastische begeleiding.