Onze zoon leert gestructureerd plannen maken en deze ook uitvoeren. Dat geeft rust in zijn hoofd en in ons gezin. Goede wekelijkse feedback van de begeleiders. En als dat nodig is ook dagelijks.

Professioneel overkomende benadering van de vraag naar huiswerkbegeleiding Goede en duidelijke informatie, nuttig intake gesprek. Efficiente feedback over verloop huiswerkbegeleiding. Klantgerichte... Professioneel overkomende benadering van de vraag naar huiswerkbegeleiding Goede en duidelijke informatie, nuttig intake gesprek. Efficiente feedback over verloop huiswerkbegeleiding. Klantgerichte attitude & meedenken met de behoeften van de persoon van de leerling.

We zijn zeer positief. Sfeer is thuis een stuk beter (minder strijd), meeste huiswerk wordt nu tijdens huiswerkbegeleiding gedaan. Goede feedback.

Marieke van der lugt

Mijn zoon presteerde slecht bij wiskunde, ik wilde hem wel helpen maar dat liep vaak op ruzie uit. Het werd er niet beter op. Nu gaat hij 1 uur per week naar bijles. Hij haalt niet alleen betere... Mijn zoon presteerde slecht bij wiskunde, ik wilde hem wel helpen maar dat liep vaak op ruzie uit. Het werd er niet beter op. Nu gaat hij 1 uur per week naar bijles. Hij haalt niet alleen betere cijfers maar zijn zelfvertrouwen groeit enorm en daarmee de sfeer in huis! En mijn puber gaat nu zelfs met plezier op zaterdagmorgen naar bijles!!

Marina van Engelen

Goede uitleg van werken
Genoeg feetback betreft de voortgang en altijd bereid voor telefonisch kontact en overleg.

Joan

Mijn zoon en dochter hebben op de Studiekring bij de Breul gezeten en ik ben zeer tevreden. Ze hebben geleerd hoe ze moeten leren en plannen. Ze kregen begeleiding bij huiswerk. De rapportage via de... Mijn zoon en dochter hebben op de Studiekring bij de Breul gezeten en ik ben zeer tevreden. Ze hebben geleerd hoe ze moeten leren en plannen. Ze kregen begeleiding bij huiswerk. De rapportage via de mail en de gesprekken zijn professioneel.

Uitstekende scheikunde bijles, goede terugkoppeling en prettige contacten met de bijles docent en de vestiging.

Mirjam Klaphake

Elke week, vrijwel direct na de bijles kregen wij (ouders en leerling) een verslag van waaraan gewerkt was. Het contact is snel, goed en effectief. Ze hebben echt rekening gehouden met het plannen... Elke week, vrijwel direct na de bijles kregen wij (ouders en leerling) een verslag van waaraan gewerkt was. Het contact is snel, goed en effectief. Ze hebben echt rekening gehouden met het plannen van de bijles, zodat onze zoon niet een paar uur hoefde te wachten. Ze waren ook geinteresseerd in het feit waarom wij niet verder gingen en vroegen zich af of dat bij hun lag. Maar dat was niet zo. Wij zijn zeer tevreden.

Betrokken mensen en mijn kind gaat met sprongen vooruit! Fijn dat er ook contact is met de mentor op school.

Mijn ervaring is zeer positief. De begeleiding is deskundig en straalt vertrouwen uit. De terugkoppeling is zinvol.