Ik vind studiekring handig. Je leert hoe je moet leren en je haalt steeds hogere cijfers.

De locatie in Prinsenland zegt erg vaak de huiswerkbegeleiding af. Onprofessioneel en niet op te bouwen.

Beste,
Vervelend dat de huiswerkbegeleiding niet naar wens is verlopen. Het is niet de bedoeling dat wij de huiswerkbegeleiding onverwachts afzeggen. Neem in dit soort gevallen altijd contact op met onze klantenservice via 085 049 82 00 dan gaan wij direct op zoek naar een passende oplossing.
Studiekring

joe

Helpende zijn bij studiekring ? kan iedereen zijn, ze lezen toch alleen de begrippen uit het boek..

Erg slecht de examentrainingen. Had een geschiedenis examentraining besteld, had gehoopt op een hele goede geschiedenis docent die mij alle stof duidelijk zou maken maar kreeg een studente die niet... Erg slecht de examentrainingen. Had een geschiedenis examentraining besteld, had gehoopt op een hele goede geschiedenis docent die mij alle stof duidelijk zou maken maar kreeg een studente die niet eens geschiedenis studeerde. Heel erg slecht voor zoveel geld.

Beste,
Wij vinden het ontzettend vervelend dat je examentraining niet naar wens is verlopen.
Beste,
Wij komen graag met je in contact om deze klacht verder af te handelen. Zou je een mail willen sturen naar examentraining@studiekring.nl? Dan gaan we op zoek naar een passende oplossing.
Team examentraining Studiekring

Henk

Komen beloftes niet na.

Beste Henk,
Dat lijkt me niet de bedoeling.
Heeft u al contact gehad met onze klantenservice?
klantenservice@studiekring.nl of 030 272 1444
Laat dan ook even weten waar u precies...
Beste Henk,
Dat lijkt me niet de bedoeling.
Heeft u al contact gehad met onze klantenservice?
klantenservice@studiekring.nl of 030 272 1444
Laat dan ook even weten waar u precies niet tevreden over bent. Dan komen we vast tot een passende oplossing.
Vriendelijke groet,

een maand geleden
Deeznuts bakvet
deeznuts bakvet
een maand geleden
skeer ze helpen niet goet med nederlants maar ik can wel hel goet blint tiepen zij helpen wel steedsts goeder met nederlant spraaken ik hep een kint er op zitten die heet leonarde

Mijn zoon heeft 5 jaar lang bijles gevolgd bij Studiekring en we zijn daar beiden zeer tevreden mee. Hij heeft al die jaren les gehad van dezelfde leraar, een uitermate competent en plezierig... Mijn zoon heeft 5 jaar lang bijles gevolgd bij Studiekring en we zijn daar beiden zeer tevreden mee. Hij heeft al die jaren les gehad van dezelfde leraar, een uitermate competent en plezierig persoon die de lessen altijd zeer boeiend weet te maken. Die continuïteit heeft mijn zoon uitermate positief ervaren, evenals het feit dat de lessen al die jaren altijd hebben plaatsgevonden en er nimmer een les is afgezegd.

Rijkenberg/Sweers

Onze beide zoons hebben jaren lang veel plezier ( zullen ze zelf zeker niet zo zeggen) gehad en resultaat dat hun studie makkelijker werd gepland werd en dat hun schoolresultaten beter werden. SUPER

Jack

Zeer slecht / erg duur / geen enkel inzicht in eigen disfunctioneren studiekring Deventer

2 jaar geleden heeft mijn oudste kind bijles gehad bij studiekring en binnen een paar maanden was hij weer helemaal bij op school.
Nu heeft mijn 2e kind bijles en ook nu zien we al weer snel...
Nu heeft mijn 2e kind bijles en ook nu zien we al weer snel resultaat