Matige effectviteit; weinig tot geen bèta kennis aanwezig bij begeleiding en vréselijke administratie: fout op fout en klantonvriendelijk

Reactie Studiekring:

Bedankt voor uw feedback op onze dienstverlening. Wij betreuren het uiteraard te horen dat u niet tevreden bent. Om tijdig op de hoogte te zijn van klachten en deze op te kunnen lossen organiseren... Bedankt voor uw feedback op onze dienstverlening. Wij betreuren het uiteraard te horen dat u niet tevreden bent. Om tijdig op de hoogte te zijn van klachten en deze op te kunnen lossen organiseren wij geregeld evaluatie momenten. Mocht u nog interesse hebben dan gaan we graag met u in gesprek om te bekijken welke begeleider beter past bij uw beta-vraag. Met vriendelijke groet, team Studiekring

André Randsdorp

Onze zoon was intelligent genoeg maar niet te bewegen tot leren. Als ouder krijg je een hekel aan jezelf van het zeuren . Dus met ADD en “hoogbegaafd” kind naar Studiekring. Binnen 2 mnd... Onze zoon was intelligent genoeg maar niet te bewegen tot leren. Als ouder krijg je een hekel aan jezelf van het zeuren . Dus met ADD en “hoogbegaafd” kind naar Studiekring. Binnen 2 mnd gedragsveranderingen. Binnen 12 maanden geautomatiseerd gedrag. Na anderhalf jaar gestopt. Niet meer nodig . Gevolg : een ontspannen sfeer, een kind met meer zelfvertrouwen en goede resultaten.
Het kost wat maar de resultaten mochten er zijn.
Positief: persoonlijke begeleiding, snel resultaten, structuur.
Negatief: trage PC’s: dienen vervangen te worden. Soms niet de juiste vakbegeleiding aanwezig. En door de kosten niet toegankelijk voor eenieder.
Overal: 8/10.
Locatie manager Lisette is uw vertrouwen meer dan waard. Veel dank!

Met studiekring Leidscherijn matige ervaringen. Lage effectiviteit. Weinig toezicht op wat ons kind daadwerkelijk uitvoerde. Veel ruimte om op mobiel te rommelen. Met grote regelmaat niet overhoord,... Met studiekring Leidscherijn matige ervaringen. Lage effectiviteit. Weinig toezicht op wat ons kind daadwerkelijk uitvoerde. Veel ruimte om op mobiel te rommelen. Met grote regelmaat niet overhoord, ook al stond in planning dat dat wel zou gebeuren. Kon wegkomen met opmerkingen als 'dat doe ik vanavond thuis met een ouder', zonder dat dit getoetst werd (en dus niet gebeurde).

Reactie Studiekring:

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw eerlijke reactie. Wij betreuren het te horen dat u en uw kind deze ervaring bij ons hebben. Uw review hebben wij intern besproken zodat we kunnen werken... Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw eerlijke reactie. Wij betreuren het te horen dat u en uw kind deze ervaring bij ons hebben. Uw review hebben wij intern besproken zodat we kunnen werken aan mogelijke verbeteringen. Ook heeft de betreffende vestiging inmiddels contact met u opgenomen om uw review persoonlijk door te nemen. Met vriendelijke groet, Studiekring

Rian

Onze dochter deed dit jaar in mei een eindexamentraining Economie VWO bij Studiekring. Kosten: 169 euro voor 2 dagen training. Wat bleek? De training werd gegeven door een meisje dat het jaar ervoor... Onze dochter deed dit jaar in mei een eindexamentraining Economie VWO bij Studiekring. Kosten: 169 euro voor 2 dagen training. Wat bleek? De training werd gegeven door een meisje dat het jaar ervoor de Havo had afgerond. Op elke inhoudelijke vraag die haar gesteld werd door mijn dochter was het antwoord: "Ik heb geen idee." Na een schriftelijke klacht deed Studiekring ons het respectloze aanbod om 25% van de kosten te vergoeden. Wat een lef om zo achteloos met de kwaliteit van je diensten om te gaan en zulke slechte service te bieden. Schaamteloos!

Reactie Studiekring:

Beste Rian, Bedankt voor uw eerlijke reactie. Wij betreuren het te horen dat jullie deze ervaring bij ons hadden. Uw klacht hebben wij intern opgenomen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de... Beste Rian, Bedankt voor uw eerlijke reactie. Wij betreuren het te horen dat jullie deze ervaring bij ons hadden. Uw klacht hebben wij intern opgenomen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de kwaliteit van onze diensten wordt verbeterd. Graag nemen wij persoonlijk contact met u op om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Studiekring

Kate

Mijn zoons waren niet zeer enthousiast over de manier van werken bij Studiekring, wellicht sluit de manier van werken onvoldoende aan.
Problemen met de betaling die zijn opgelost door de...
Problemen met de betaling die zijn opgelost door de mevrouw die ik toevallig aan de telefoon kreeg.

I. de Jongh

Sinds mijn dochter op studiekring zit zijn haar cijfers en huiswerk / leergedrag flink gestegen! Super blij mee, ook onze dochter geeft het een goed gevoel dat ze goed voorbereid naar huis gaat.

Absoluut het geld en de moeite waard

Ilona Lekahena

Mijn zoon en ik zijn erg tevreden over de begeleiding van Studiekring. Hij wordt goed begeleid, er is een plan van aanpak gemaakt en zijn schoolresultaten zijn behoorlijk verbeterd. De betere... Mijn zoon en ik zijn erg tevreden over de begeleiding van Studiekring. Hij wordt goed begeleid, er is een plan van aanpak gemaakt en zijn schoolresultaten zijn behoorlijk verbeterd. De betere cijfers motiveren hem om op de ingeslagen weg door te gaan en zijn zelfvertrouwen is ook gegroeid. Erg fijn!!

Zeer fijne begeleiding en goede terug koppeling naar ouders

Goede lerares die m'n dochter ook enthousiast weet te maken over de stof (basisschool rekenen) en de interactie tussen lerares en m'n dochter verloopt ook heel prettig. M'n dochter heeft veel meer... Goede lerares die m'n dochter ook enthousiast weet te maken over de stof (basisschool rekenen) en de interactie tussen lerares en m'n dochter verloopt ook heel prettig. M'n dochter heeft veel meer zelfvertrouwen gekregen in rekenen en de extra tijd en aandacht hebben zeker geholpen om haar op het juiste niveau te krijgen.

Studiekring (en de lerares) zelf is(zijn) flexibel in het verzetten van lessen.
Al met al een positieve ervaring. Indien later (midd. school) nodig komen we zeker terug.