N. Ettahiri

Kost een vermogen levert niks op! Er worden gouden bergen beloofd, maar niets wordt waargemaakt. Domeinen zitten overvol, er is geen persoonlijke aandacht voor leerlingen, helpen om te leren leren... Kost een vermogen levert niks op! Er worden gouden bergen beloofd, maar niets wordt waargemaakt. Domeinen zitten overvol, er is geen persoonlijke aandacht voor leerlingen, helpen om te leren leren is niet het uitgangspunt. Zelf uitzoeken is de werkwijze. Emma Trimp treedt op als coördinator, die vooral bezig is met ouders overtuigen van hoe goed ze haar werk doet. Ze vertelt dat ze zelfs leerlingen met hele lage cijfers zoals een 2 of 3, over krijgt naar het volgende schooljaar. Controle op huiswerk en begeleiding tijdens het maken van huiswerk gebeurd alleen als je hierop aanstuurt. Enige pluspunt zijn de individuele Wiskunde bijlessen van Mohamed Said. Top leerling met kennis van zaken. Helaas niet altijd beschikbaar. Hij zou als zzp’er beter beloond kunnen worden dan nu het geval is bij Studiekring. Kies voor maatwerk voor je kind en niet voor productie bij Studiekring.

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te lezen dat uw ervaring met Studiekring niet positief is geweest. We komen graag met u in persoonlijk contact om uw review te bespreken en gezamenlijk tot een oplossing te komen. Kunt u een email sturen naar info@studiekring.nl met uw contactgegevens? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.
Team Studiekring

Daan

Erg slecht! In januari gestart, 2x is onze dochter geweest in Zoetermeer. Na twee bijlessen zijn er geen afspraken meer ingepland door studie kring en zijn totaal niet bereikbaar voor vragen hierover.

Geachte meneer,
Geachte meneer,
Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te lezen dat er, na de eerste twee bijlessen, geen nieuwe bijlessen voor uw dochter zijn ingepland en dat u lastig contact kon krijgen met de vestiging. Uiteraard is dit niet de ervaring die wij willen bieden. Inmiddels heeft de vestigingscoördinator contact met u opgenomen en zijn jullie tot een passende oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Team Studiekring

Hein Terpstra

Wel veel geld vragen geen begeleiding!

Geachte meneer Terpstra,
Geachte meneer Terpstra,
Bedankt voor het achterlaten van uw review. Vervelend om te lezen dat uw ervaring met Studiekring niet positief is. Dit is natuurlijk niet de ervaring die wij willen bieden. We komen graag met u in contact. Ik vraag u vriendelijk om uw contactgegevens te sturen naar info@studiekring.nl.
Hartelijke groet,
Team Studiekring

S.

Mijn ervaring is erg negatief met Studiekring. Binnenhalen van nieuwe klanten is met veel aandacht en tijd, maar de afhandeling qua betaling is echt beneden pijl. Ik wacht al 2 maanden op een... Mijn ervaring is erg negatief met Studiekring. Binnenhalen van nieuwe klanten is met veel aandacht en tijd, maar de afhandeling qua betaling is echt beneden pijl. Ik wacht al 2 maanden op een terugbetaling en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn dochter heeft geen baat gehad bij de bijles, helaas, maar de afhandeling verdient een erg slechte score.

Reactie Studiekring:

Geachte mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring met Studiekring negatief is. Dit is natuurlijk niet de ervaring... Geachte mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring met Studiekring negatief is. Dit is natuurlijk niet de ervaring die Studiekring wil bieden. De betreffende vestiging heeft inmiddels contact met u opgenomen om uw review persoonlijk door te nemen. Met vriendelijke groet, Team Studiekring

Marieke

Onze ervaring met Studiekring is helaas niet zo positief.

Reactie Studiekring:

Geachte mevrouw. Bedankt voor het achterlaten van uw review. We vinden het zeer spijtig om te horen dat u de begeleiding zo heeft ervaren. Dit is uiteraard niet de ervaring die Studiekring wil... Geachte mevrouw. Bedankt voor het achterlaten van uw review. We vinden het zeer spijtig om te horen dat u de begeleiding zo heeft ervaren. Dit is uiteraard niet de ervaring die Studiekring wil bieden. Graag werken we met u aan een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Studiekring

Mariëlle Boxsem-Aarts

Ondertussen zijn onze beiden kinderen gecoached door Studiekring Vleuterweide. Wat een top team en in het bijzonder de vestigingsmanager Emma Timp verdient een pluim. Onze dochters hebben beiden... Ondertussen zijn onze beiden kinderen gecoached door Studiekring Vleuterweide. Wat een top team en in het bijzonder de vestigingsmanager Emma Timp verdient een pluim. Onze dochters hebben beiden zeer goede handvaten gekregen dat ze daar hun hele leven baat bij zullen hebben. Dank daarvoor. Ze hebben niet alleen studievaardigheden, maar ook veel meer zelfvertrouwen gekregen.

A. Wassenaar

Wij hebben goede ervaringen met Studiekring Katwijk. De bijles wiskunde werd snel geregeld. Ook tijdens de Coronatijd kon de bijles door blijven gaan via Skype. Wij waren zeer blij met de wiskunde... Wij hebben goede ervaringen met Studiekring Katwijk. De bijles wiskunde werd snel geregeld. Ook tijdens de Coronatijd kon de bijles door blijven gaan via Skype. Wij waren zeer blij met de wiskunde docent. Hij was heel positief en betrokken. Ook wist hij onze dochter goed te motiveren. We werden tevens zeer uitgebreid op de hoogte gehouden van het verloop van de lessen. Bedankt Niels!

M. Brocken

In tijden van Corona hebben we huiswerkbegeleiding aangevraagd en studiecoaching. Binnen een week was het opgestart met iedere dag online begeleiding, een strakke planning en extra verdieping... In tijden van Corona hebben we huiswerkbegeleiding aangevraagd en studiecoaching. Binnen een week was het opgestart met iedere dag online begeleiding, een strakke planning en extra verdieping tijdens de uren studievaardigheden. Het contact met de begeleiders is goed en ze hebben ook contact met de docenten op school, waardoor ze ook via de school terug horen dat een leerling vordering maakt of niet. Het heeft mijn zoon heel goed geholpen, toch over van 4 naar 5 havo! Stichtse Vrije School Zeist

Van den Brink

Mijn zoon heeft jarenlang begeleiding bij Studiekring Geert Groote gevolgd. Zowel huiswerkbegeleiding en als bijles. Wij waren erg tevreden over de aanpak en een goede aanvulling op de school zelf.

Etienne

Best wel slecht!
Onze zoon zit 3 middagen op studiekring in de studiebegeleidings klas in Hoofddorp.
Nu werden we gemaild door school dat hij zijn werk niet inleverde.
Dat vond ik...
Best wel slecht!
Nu werden we gemaild door school dat hij zijn werk niet inleverde.
Dat vond ik heel gek, we betalen best wel wat voor een goede begeleiding.
Ik heb dit gemeld bij de Vestigingsmanager Anne Breems.
Maar tot op heden nog geen uitleg gekregen.
Conclusie: veel geld voor slecht begeleiding, dus niet doen!
Etienne van Os

Reactie Studiekring:

Geachte heer Van Os, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de begeleiding van uw zoon op onze locatie in Hoofddorp. Gelukkig hebben we inmiddels... Geachte heer Van Os, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de begeleiding van uw zoon op onze locatie in Hoofddorp. Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en zijn we tot een passende oplossing gekomen. We vertrouwen erop dat uw zoon in de toekomst weer naar volle tevredenheid de begeleiding zal volgen. Met vriendelijke groet, Team Studiekring