S.

Mijn ervaring is erg negatief met Studiekring. Binnenhalen van nieuwe klanten is met veel aandacht en tijd, maar de afhandeling qua betaling is echt beneden pijl. Ik wacht al 2 maanden op een... Mijn ervaring is erg negatief met Studiekring. Binnenhalen van nieuwe klanten is met veel aandacht en tijd, maar de afhandeling qua betaling is echt beneden pijl. Ik wacht al 2 maanden op een terugbetaling en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn dochter heeft geen baat gehad bij de bijles, helaas, maar de afhandeling verdient een erg slechte score.

Reactie Studiekring:

Geachte mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring met Studiekring negatief is. Dit is natuurlijk niet de ervaring... Geachte mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring met Studiekring negatief is. Dit is natuurlijk niet de ervaring die Studiekring wil bieden. De betreffende vestiging heeft inmiddels contact met u opgenomen om uw review persoonlijk door te nemen. Met vriendelijke groet, Team Studiekring

Marieke

Onze ervaring met Studiekring is helaas niet zo positief.

Reactie Studiekring:

Geachte mevrouw. Bedankt voor het achterlaten van uw review. We vinden het zeer spijtig om te horen dat u de begeleiding zo heeft ervaren. Dit is uiteraard niet de ervaring die Studiekring wil... Geachte mevrouw. Bedankt voor het achterlaten van uw review. We vinden het zeer spijtig om te horen dat u de begeleiding zo heeft ervaren. Dit is uiteraard niet de ervaring die Studiekring wil bieden. Graag werken we met u aan een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Studiekring

Mariëlle Boxsem-Aarts

Ondertussen zijn onze beiden kinderen gecoached door Studiekring Vleuterweide. Wat een top team en in het bijzonder de vestigingsmanager Emma Timp verdient een pluim. Onze dochters hebben beiden... Ondertussen zijn onze beiden kinderen gecoached door Studiekring Vleuterweide. Wat een top team en in het bijzonder de vestigingsmanager Emma Timp verdient een pluim. Onze dochters hebben beiden zeer goede handvaten gekregen dat ze daar hun hele leven baat bij zullen hebben. Dank daarvoor. Ze hebben niet alleen studievaardigheden, maar ook veel meer zelfvertrouwen gekregen.

A. Wassenaar

Wij hebben goede ervaringen met Studiekring Katwijk. De bijles wiskunde werd snel geregeld. Ook tijdens de Coronatijd kon de bijles door blijven gaan via Skype. Wij waren zeer blij met de wiskunde... Wij hebben goede ervaringen met Studiekring Katwijk. De bijles wiskunde werd snel geregeld. Ook tijdens de Coronatijd kon de bijles door blijven gaan via Skype. Wij waren zeer blij met de wiskunde docent. Hij was heel positief en betrokken. Ook wist hij onze dochter goed te motiveren. We werden tevens zeer uitgebreid op de hoogte gehouden van het verloop van de lessen. Bedankt Niels!

M. Brocken

In tijden van Corona hebben we huiswerkbegeleiding aangevraagd en studiecoaching. Binnen een week was het opgestart met iedere dag online begeleiding, een strakke planning en extra verdieping... In tijden van Corona hebben we huiswerkbegeleiding aangevraagd en studiecoaching. Binnen een week was het opgestart met iedere dag online begeleiding, een strakke planning en extra verdieping tijdens de uren studievaardigheden. Het contact met de begeleiders is goed en ze hebben ook contact met de docenten op school, waardoor ze ook via de school terug horen dat een leerling vordering maakt of niet. Het heeft mijn zoon heel goed geholpen, toch over van 4 naar 5 havo! Stichtse Vrije School Zeist

Van den Brink

Mijn zoon heeft jarenlang begeleiding bij Studiekring Geert Groote gevolgd. Zowel huiswerkbegeleiding en als bijles. Wij waren erg tevreden over de aanpak en een goede aanvulling op de school zelf.

Etienne

Best wel slecht!
Onze zoon zit 3 middagen op studiekring in de studiebegeleidings klas in Hoofddorp.
Nu werden we gemaild door school dat hij zijn werk niet inleverde.
Dat vond ik...
Best wel slecht!
Nu werden we gemaild door school dat hij zijn werk niet inleverde.
Dat vond ik heel gek, we betalen best wel wat voor een goede begeleiding.
Ik heb dit gemeld bij de Vestigingsmanager Anne Breems.
Maar tot op heden nog geen uitleg gekregen.
Conclusie: veel geld voor slecht begeleiding, dus niet doen!
Etienne van Os

Reactie Studiekring:

Geachte heer Van Os, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de begeleiding van uw zoon op onze locatie in Hoofddorp. Gelukkig hebben we inmiddels... Geachte heer Van Os, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de begeleiding van uw zoon op onze locatie in Hoofddorp. Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en zijn we tot een passende oplossing gekomen. We vertrouwen erop dat uw zoon in de toekomst weer naar volle tevredenheid de begeleiding zal volgen. Met vriendelijke groet, Team Studiekring

Eric Hartkoorn

Dankzij de extra hulp, studievaardigheden en focus waarvoor onze dochter bij studiekring terecht kon, was er thuis weer meer tijd over om weer gewoon ouders te kunnen zijn. Prima begeleiding in... Dankzij de extra hulp, studievaardigheden en focus waarvoor onze dochter bij studiekring terecht kon, was er thuis weer meer tijd over om weer gewoon ouders te kunnen zijn. Prima begeleiding in uitstekend overleg met ons als ouders. Enorm bedankt voor afgelopen jaren Els!

Ariette

Slecht. Locatiemanager is niet te bereiken. Na contractopzegging ontvangen we nog rekeningen, maar geen contact met de organisatie te krijgen. Geen terugkoppeling van de voortgang van je kind. Geen... Slecht. Locatiemanager is niet te bereiken. Na contractopzegging ontvangen we nog rekeningen, maar geen contact met de organisatie te krijgen. Geen terugkoppeling van de voortgang van je kind. Geen resultaat van de begeleiding. Dus geeft Studiekring Mijn kind op. Huh?

Reactie Studiekring:

Geachte, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Uiteraard vinden wij het zeer vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Helaas lukt het ons... Geachte, bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Uiteraard vinden wij het zeer vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Helaas lukt het ons niet om u telefonisch te bereiken. We zullen het nogmaals proberen om zo tot een passende oplossing te komen. Hopelijk spreken we elkaar snel. Met vriendelijke groet, team Studiekring

E. Hoek

Wij hebben Studiekring leren kennen als een zeer halsstarrige en commerciële organisatie die vooral aan haar eigen belang denkt.
De huiswerkbegeleiding op locatie wordt nu, door de...
De huiswerkbegeleiding op locatie wordt nu, door de coronacrisis, online als alternatief aangeboden. Misschien een goede oplossing voor sommigen, maar voor onze dochter werkt dit dus niet. Daarbij zit ze deze dagen al meer achter een beeldscherm dan ons lief is. Desalniettemin worden wij geacht dit, in hun ogen ‘passende alternatief’, te accepteren en de daarbij behorende fikse facturen te betalen (wat wij dus niet gaan doen). Wees dus gewaarschuwd vóórdat je met deze organisatie in zee gaat. Gemaakte afspraken of algemene voorwaarden gelden kennelijk alleen als het hún uitkomt.

Reactie Studiekring:

Beste mevrouw Hoek, bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het te horen dat u niet tevreden bent over de alternatieven die wij aangeboden hebben voor uw dochter. Met inachtneming van de... Beste mevrouw Hoek, bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het te horen dat u niet tevreden bent over de alternatieven die wij aangeboden hebben voor uw dochter. Met inachtneming van de coronamaatregelen, willen wij uw dochter zo goed mogelijk blijven ondersteunen in de huidige periode. Wij doen alles wat binnen onze mogelijkheden ligt, met dezelfde inzet en toewijding als waarmee wij normaal op onze locaties werken en krijgen hierop veel positieve reacties van leerlingen en ouders. We hopen dat we ook met u tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, team Studiekring