Dimitri Lammers

Waardeloos. Proberen al weken bijles in te plannen. Krijgen of geen reactie of voorstellen waarvan ze van te voren al weten dat zoonlief niet kan.

Reactie Studiekring:

Heel vervelend dat het zo gelopen is. Het spijt ons dat door de wisselingen op de vestiging de bijles van vóór de zomer geen doorgang kon vinden. We hopen dat u alsnog een goede oplossing gevonden... Heel vervelend dat het zo gelopen is. Het spijt ons dat door de wisselingen op de vestiging de bijles van vóór de zomer geen doorgang kon vinden. We hopen dat u alsnog een goede oplossing gevonden hebt voor de bijlessen.

Anne

Ik heb 5 jaar lang bij Studiekring in Prinsenland gezeten. Super veel hulp gekregen bij moeilijke vakken en een fijne rustige plek om mijn huiswerk temaken. Heb met weinig moeite en goede hulp waar... Ik heb 5 jaar lang bij Studiekring in Prinsenland gezeten. Super veel hulp gekregen bij moeilijke vakken en een fijne rustige plek om mijn huiswerk temaken. Heb met weinig moeite en goede hulp waar nodig mijn examen kunen haalen!

Nicole

Prima ervaring met Studiekring Rotterdam Alexanderpolder. Alle twee onze kinderen hebben daar de afgelopen 4 jaar gezeten en vonden het erg fijn om daar resp. 2 en 3 keer per week heen te gaan. Zij... Prima ervaring met Studiekring Rotterdam Alexanderpolder. Alle twee onze kinderen hebben daar de afgelopen 4 jaar gezeten en vonden het erg fijn om daar resp. 2 en 3 keer per week heen te gaan. Zij waren ook erg tevreden over Tim die daar hun laatste jaar is gekomen. Zal studiekring eker bij iedereen aanbevelen.

s van wijngaarden

Mede door begeleiding van studiekring Haarlem-noord is onze dochter overgegaan naar Havo 2 . Zij leert er studie vaardigheden , concentreren en plannen . Ontlast ook oins gezin en daardoor... Mede door begeleiding van studiekring Haarlem-noord is onze dochter overgegaan naar Havo 2 . Zij leert er studie vaardigheden , concentreren en plannen . Ontlast ook oins gezin en daardoor verbetering van sfeer . Kost wat maar wij vinden het waard!

Margareth Nillesen

Goede begeleinding zodat onze dochter nu kan huiswerk plannen.

Ik raad Studiekring Soest niet aan. Bij beide kinderen was het niet positief. Bij het ene kind deed ik daarvoor zelf de begeleiding en dat had ik beter kunnen blijven doen, want na 4 maanden... Ik raad Studiekring Soest niet aan. Bij beide kinderen was het niet positief. Bij het ene kind deed ik daarvoor zelf de begeleiding en dat had ik beter kunnen blijven doen, want na 4 maanden Studiekring stond hij ineens 4 onvoldoendes. Bij het andere kind verliepen de bijlessen verre van vlekkeloos. Een belachelijk systeem om een les eventueel te verzetten. Geld incasseren ging wel goed, voor de rest. Nooit weer!

Kirstin

Positieve ervaringen met Studiekring, zowel de bijles als de huiswerkbegeleiding!

Ellen Hagen

Ook wij hebben positieve ervaringen met onze zoon bij Studiekring (locatie Nijmegen). Hij maakt en leert er in 3 dagen begeleiding per week het grootste deel van zijn huiswerk en toetsen, en dat... Ook wij hebben positieve ervaringen met onze zoon bij Studiekring (locatie Nijmegen). Hij maakt en leert er in 3 dagen begeleiding per week het grootste deel van zijn huiswerk en toetsen, en dat scheelt veel strijd en gedoe thuis. Onze zoon geniet nu echt van zijn vrije tijd thuis. Hij heeft er goed leren plannen en structureren, en heeft de knop echt om kunnen zetten in het 2e brugklasjaar. Zonder motivatie redt een leerling het niet, ook niet bij Studiekring, maar de professionele en persoonlijke begeleiding heeft onze zoon zeker geholpen zijn motivatie te vinden en er vertrouwen in te krijgen dat (voor zijn doen) hard werken en een goede planning ook resultaten opleveren. Ze gaan ook zeer flexibel om met de bij vlagen nogal last minute planning van onze zoon en met afwijkende schooltijden - dan kan hij eerder terecht. Leerlingvolgsysteem werkt ook uitstekend, als ouder word je goed geïnformeerd en ben je altijd op de hoogte van de voortgang. Een fijne organisatie!

Contact over voortgang naar ouders is prettig, wekelijks en duidelijk. Voortgang en vooruitgang ook zichtbaar bij onze zoon. Korte lijnen tussen docent en zoon zijn prettig gezien de wijze waarop... Contact over voortgang naar ouders is prettig, wekelijks en duidelijk. Voortgang en vooruitgang ook zichtbaar bij onze zoon. Korte lijnen tussen docent en zoon zijn prettig gezien de wijze waarop pubers plannen (laatste moment) en de flexibele instelling van studiekring waar mogelijk.

Als zeer positief ervaren!