o busman

Goede kwaliteit

H. Reijnen

Service en klantvriendelijkheid met een hoofdletter!
Ik kom hier graag omdat ik uiterst vriendelijk wordt geholpen en ze een ruim assortiment hebben.

Men neemt ook ruim de tijd om te...
Service en klantvriendelijkheid met een hoofdletter!

Men neemt ook ruim de tijd om te kijken wat ik nodig heb als er wat samengesteld moet worden en het wordt ter plekke gemaakt in de werkplaats.

Sterke punten / Stärken

Service, hulp en bijzonder klantgericht.

Nee, het assortiment is zeer compleet.

Sanne Elshof

Bestellen ging makkelijk en na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer mijn onda longa board geleverd zou worden. De board en accessoires werden goed verpakt bezorgd. Nu oefenen... Bestellen ging makkelijk en na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer mijn onda longa board geleverd zou worden. De board en accessoires werden goed verpakt bezorgd. Nu oefenen maar heel blij met mijn aankoop.

Duidelijke informatie

Luc Visser

Vriendelijke verkoper.

Kennis van zaken.

Ik weet zo niets.

Daniella Lemmens

Heel positief

Goede informatie
Bij telefonisch contact heel goed geholpen

Nee

Martina Sjuts

Super schnell und guter Preis

Preise, Schnelligkeit

?

A Dent

Ze beloven dezelfde dag nog te verzenden maar deden dit pas na drie dagen

nee

Deborah Van der Veer

Goed en snel geleverd.

Duidelijk

Supboard, denk dat dat als een gek zou lopen

Jerre Sleeuwenhoek

Sterke punten / Stärken

Ik zou graag bij mijn longboard een houder voor aan de muur willen. Jullie hebben al een optie, maar die hangt het board aan de trucks. Ik zou hem graag horizontaal ophangen

Petra Keemink

Heel gebruiksvriendelijke site en snelle levering. Met een vraag over mijn bestelling had ik direct een medewerker aan de lijn, geen wachttijden met 'nog zoveel wachtenden voor u'. Direct geholpen... Heel gebruiksvriendelijke site en snelle levering. Met een vraag over mijn bestelling had ik direct een medewerker aan de lijn, geen wachttijden met 'nog zoveel wachtenden voor u'. Direct geholpen op een hele vriendelijke manier.

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijk, goede telefonische service, ...

set vervangwielen voor FILA 110