Eefje

Goede en vriendelijke service!

Sterke punten / Stärken

De winkel in Nijmegen bezocht, ziet er mooi uit en ik werd goed geholpen!

Dennis Limbach

Hallo zusammen, unkomplizierte Bestellung und super schnelle Lieferung. Ich bin begeistert - vielen Dank und höchst wahrscheinlich wieder!

Top

Neues Hobby - Ich denke es gibt alles...

Michel Van de Velde

Uitgebreide website en zeer snelle levering!

Duidelijke website

Vincent van Dis

Erg goed

Duidelijk

Nico

Al 2 weken probeer ik een gekochte "step" terug te sturen en mijn geld te recupereren. De step voldoet helemaal niet aan wat er op de webshop staat beschreven. Het is helemaal geen aluminium step,... Al 2 weken probeer ik een gekochte "step" terug te sturen en mijn geld te recupereren. De step voldoet helemaal niet aan wat er op de webshop staat beschreven. Het is helemaal geen aluminium step, en bovendien zitten er tal van levensgevaarlijk fouten aan. Het inklapsysteem werkt niet, er zit bijna 10cm speling op de stuurinrichting. Verder missen er 2 vijzen en rammelt de step aan alle kanten. Men beweert dat dit een step is voor volwassenen maar ze buigt al verraderlijk door bij een kind van 30 kg. Ik vraag gewoon de wettelijke herroeping binnen de 14 dagen toe te passen, beschreven in de consumentenwet, zowel in Nederland als België. Vanuit "Webshop Keurmerk" werd ook een oplossing gevraagd maar daar reageren ze niet op. Ze wensen de terugzending niet te betalen en bovendien gaan ze pas na terugzending bepalen of ik mijn geld terugkrijg. Ze willen de levensgevaarlijke step immers nog aan een andere klant gaan verkopen. Zo ga je niet met klanten om, bovendien gaat het om een step die ze aanprijzen aan adviesprijs €160, verkoopsprijs €80 en inkoopwaarde maximaal €10. Ze schermen dan ook dat ze door eigen bedachte regels op hun website de wet zomaar mogen omzeilen, maar er bestaat uiteraard zoiets als bescherming van consumenten.

Veilig materiaal

Reactie Streetsurfshop:

Beste Nico,
Beste Nico,
We wachten nu al weken op op je retourzending, of duidelijkheid over welk probleem we precies voor je kunnen oplossen. Op onze mails krijgen we enkel lange berichten met veel gescheld van je terug, maar enig antwoord op onze vragen ontbreekt.
Zoals we meermaals hebben aangegeven, lossen we het graag voor je op, maar dan hebben we wel antwoorden op onze vragen nodig. Het staat je natuurlijk ook gewoon vrij om het ongebruikte artikel aan ons te retourneren.
Vriendelijk groet,
Streetsurfshop

Ernst Halatoe

Zeer vriendelijk personeel met duidelijk hart voor de zaak

Sterke punten / Stärken

Personeel heeft duidelijk kennis van zaken

Nee, zou het momenteel even niet weten

Marjan

Extreem goede service, deskundig en uitgebreid advies en vriendelijke mensen. Een aanrader dus!

Sterke punten / Stärken

Veel ervaring, heel vriendelijk, deskundig advies en ze nemen de tijd voor je. Mooie uitgebreide voorraad.

Bart

Goeie site, makkelijk bestellen. Snel ontvangen.

Overzichtelijk.

Roan de Rijke

Ik heb freeskates mogen proberen. De winkelmedewerker was erg behulpzaam met tips en vasthouden met het maken van bochten. Daarna nog griptape gescoord voor een lagere prijs dan bij andere winkels.

Klantvriendelijk. Uitgebreide website.

Als jullie JMK freeskates zouden verkopen. Of eventueel alleen de afgeronde wielen die zij hebben. Zou ik dat heel fijn vinden.