Benjamin Goudswaard

Zeer goede ervaring met Streetsurfshop!
Mijn zoontje wil graag een stoere stuntstep en deze hebben we gevonden via deze winkel.
Had een vraag en kreeg zelfs in het weekend snel een...
Zeer goede ervaring met Streetsurfshop!
Had een vraag en kreeg zelfs in het weekend snel een antwoord terug.
Goede prijs, snelle levering (zaterdagavond besteld, dinsdag al in huis) en zeer klantvriendelijk.
Aanrader!

Duidelijke foto's

Nee

Yvonne

Super, er werd heel fijn meegedacht.

Zeer klantvriendelijk

sergej Vlasjuk

Ich wollte am 03.10.23 (Feiertag in Deutschland) nur für meine Tochter ein Skateboard kaufen, aber danach haben wir auch für mich auch eins gekauft. Die Preise sind einfach echt gut zu den... Ich wollte am 03.10.23 (Feiertag in Deutschland) nur für meine Tochter ein Skateboard kaufen, aber danach haben wir auch für mich auch eins gekauft. Die Preise sind einfach echt gut zu den hochwertigen Boards. Noch besser war der Verkäufer. Er hat uns gut beraten und dazu den ersten Trick direkt beigebracht. Einfach super.

Preis, Qualität, Vielfalt.

Es war mehr da als man sich vorstellen konnte.

Zb

Snelle levering, goede kwaliteit en prijsverhouding

Sterke punten / Stärken

Mooie producten, zeer snelle levering

Nee helaas niet

Martina

Topp, von der Bestellung bis zur Lieferung

Umgehende Mailbestätigung, lfd. Lieferstatus

Leider nein

André Bubenzer

Positiv

Sterke punten / Stärken

Schnell

Nein

Elke Leijendekkers

Tweede aankoop step

Overzichtelijke site

Nvt

Michael Sterck

Toppers! Ik had zeer snel mijn materiaal, prijs kwaliteit ook super!

Sterke punten / Stärken

Heel veel info, strak en gedetailleerd, hele snelle verzending, veel keuze uit het assortiment. Toppers!

Misschien enkele zaken rond robotica?

Loreen

Super service! Helaas had ik een product met een productiefout gekregen, maar naar het sturen van een e-mail met foto's had ik binnen no-time het product op nieuw binnen en deze keer in perfecte... Super service! Helaas had ik een product met een productiefout gekregen, maar naar het sturen van een e-mail met foto's had ik binnen no-time het product op nieuw binnen en deze keer in perfecte staat. Echt heel snel opgepakt! Bedankt! Mijn dochter is blij 😊

Vriendelijk, Snel, top Service

Helaas niet

Kristof De Decker

Super snel en behulpzaam!

Communicatie

Geen advies