Goede service en snelle levering!

Sterke punten / Stärken

Goede service en snelle levering

thijs bijloo

Enorm behulpzaam, denken goed met je mee en willen alleen dat waar de klant blij mee is.

Marcel Weiß

Bis jetzt nur gutes!

Schnelle Lieferung

Mehr Zubehör für Skates

Jorn Joha

Vriendelijk advies voor een stuntstep

Snel en adequaat

Bianca

Top

Sterke punten / Stärken

Supersnelle en goede service. Doen wat ze beloven.

Lieve Van de Cappelle

Leuk assortiment. Snelle bestelling.

Sterke punten / Stärken

Ziet er degelijk gerief uit.

niet direct

J.L. Bernard

Zakendoen ging vlot, kwaliteit van het product (balhoofdsleutel) was ronduit slecht. Een marge van een halve mm op resp 30, 32, 36 en 40 mm is niet acceptabel. De sleutel richtte meer schade aan dan... Zakendoen ging vlot, kwaliteit van het product (balhoofdsleutel) was ronduit slecht. Een marge van een halve mm op resp 30, 32, 36 en 40 mm is niet acceptabel. De sleutel richtte meer schade aan dan dat hij naar behoren functioneerde.

Sterke punten / Stärken

Als de kwaliteit van het product representatief is voor het bedrijf dan is dat geen sterk punt

Een balhoofdsleutel van GOEDE kwaliteit?

Jan-Hein Franken

Goed en snel

Snelheid

Nee, niet over nagedacht

Bernd Eichler

Sehr gut

Sterke punten / Stärken

Hervorragend- sehr schneller Versand.

Elektroeinräder?

Wouter Verweij

Ik ben zeer goed geholpen.

Sterke punten / Stärken

Service klantvriendelijkheid kennis van producten

Ik vind het assortiment al zeer uitgebreid