Roan de Rijke

Ik heb freeskates mogen proberen. De winkelmedewerker was erg behulpzaam met tips en vasthouden met het maken van bochten. Daarna nog griptape gescoord voor een lagere prijs dan bij andere winkels.

Klantvriendelijk. Uitgebreide website.

Als jullie JMK freeskates zouden verkopen. Of eventueel alleen de afgeronde wielen die zij hebben. Zou ik dat heel fijn vinden.

Ronald Collignon

Snel en correct.

Sterke punten / Stärken

Snelheid van afhandelen en leveren.
Keurig gecommuniceerd over levertijden.

Customizing board decks

Gemmeke

Mooie wielen voor mijn zoontjes step

Veel wielen, veel keuze

Snel geleverd

Snelheid

Marieke Nijkamp

Zeer vakkundige mensen. Nemen
Uitgebreid de tijd en denken en kijken goed mee. Heel prettig!

Sterke punten / Stärken

Kwaliteit, vakkennis, eerlijk, ruim de tijd nemen, aandacht.

Geen idee.

Anton Huibers

Het is een goede service

Is op tijd geleverd

Kellan Drenth

Snelle levering en afhandeling.

prijs/kwaliteit

nee

Erik

Prijs kwaliteit goed in verhouding.
Toegankelijk!

Eigen winkel