Lonneke Van Dongen

Super ! Optijd binnen en een hele gave springplank dus heel blij mee .

Snelle service

john de jong

Zeer snel geleverd en goede feedback

Sterke punten / Stärken

snelle reactie als je besteld hebt

nee

Shirley Hutter

Het proces van bestelling ging snel en levering ook! Prima gedaan

Snel en makkelijk

Joke Volkaerts

Zeer goed!

Sterke punten / Stärken

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, snel antwoord.

Neen

Frank Aengenend

Altijd geweldige service en snelle levering

Altijd geweldige service en snelle levering

Benjamin Goudswaard

Zeer goede ervaring met Streetsurfshop!
Mijn zoontje wil graag een stoere stuntstep en deze hebben we gevonden via deze winkel.
Had een vraag en kreeg zelfs in het weekend snel een...
Zeer goede ervaring met Streetsurfshop!
Had een vraag en kreeg zelfs in het weekend snel een antwoord terug.
Goede prijs, snelle levering (zaterdagavond besteld, dinsdag al in huis) en zeer klantvriendelijk.
Aanrader!

Duidelijke foto's

Yvonne

Super, er werd heel fijn meegedacht.

Zeer klantvriendelijk

sergej Vlasjuk

Ich wollte am 03.10.23 (Feiertag in Deutschland) nur für meine Tochter ein Skateboard kaufen, aber danach haben wir auch für mich auch eins gekauft. Die Preise sind einfach echt gut zu den... Ich wollte am 03.10.23 (Feiertag in Deutschland) nur für meine Tochter ein Skateboard kaufen, aber danach haben wir auch für mich auch eins gekauft. Die Preise sind einfach echt gut zu den hochwertigen Boards. Noch besser war der Verkäufer. Er hat uns gut beraten und dazu den ersten Trick direkt beigebracht. Einfach super.

Preis, Qualität, Vielfalt.

Es war mehr da als man sich vorstellen konnte.

Zb

Snelle levering, goede kwaliteit en prijsverhouding

Sterke punten / Stärken

Mooie producten, zeer snelle levering

Nee helaas niet

Martina