Marieke Nijkamp

Zeer vakkundige mensen. Nemen
Uitgebreid de tijd en denken en kijken goed mee. Heel prettig!

Sterke punten / Stärken

Kwaliteit, vakkennis, eerlijk, ruim de tijd nemen, aandacht.

Geen idee.

Anton Huibers

Het is een goede service

Is op tijd geleverd

Kellan Drenth

Snelle levering en afhandeling.

prijs/kwaliteit

nee

Erik

Prijs kwaliteit goed in verhouding.
Toegankelijk!

Eigen winkel

Niels Gabriel

Super ervaring!

Sterke punten / Stärken

Duidelijke info met veel foto’s

Stephan Haarlammert

TOP !!!

GOEDE GEREEDSCHAP

GOEDE GEREEDSCHAP

Namik Erdogan

Vond wat ik zocht. Hoefde niet meer verder te zoeken. En prijs was ok

Snel en makkelijk

mark brussen

Prettig en deskundig.

Goede service

Nee, helaas niet.

Steyn Mondeel

Reactie Streetsurfshop:

Beste Steyn,
Kun je aangeven waarom je ons zo slecht beoordeeld? Ik vind helemaal geen contact terug over je bestelling?
We helpen je natuurlijk graag verder bij problemen.
Vriendelijke...
Beste Steyn,
We helpen je natuurlijk graag verder bij problemen.
Vriendelijke groet,
Rick