A Dent

Ze beloven dezelfde dag nog te verzenden maar deden dit pas na drie dagen

nee

Deborah Van der Veer

Goed en snel geleverd.

Duidelijk

Supboard, denk dat dat als een gek zou lopen

Jerre Sleeuwenhoek

Sterke punten / Stärken

Ik zou graag bij mijn longboard een houder voor aan de muur willen. Jullie hebben al een optie, maar die hangt het board aan de trucks. Ik zou hem graag horizontaal ophangen

Petra Keemink

Heel gebruiksvriendelijke site en snelle levering. Met een vraag over mijn bestelling had ik direct een medewerker aan de lijn, geen wachttijden met 'nog zoveel wachtenden voor u'. Direct geholpen... Heel gebruiksvriendelijke site en snelle levering. Met een vraag over mijn bestelling had ik direct een medewerker aan de lijn, geen wachttijden met 'nog zoveel wachtenden voor u'. Direct geholpen op een hele vriendelijke manier.

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijk, goede telefonische service, ...

set vervangwielen voor FILA 110

Gregory Haro

Issue while ordring.. Quick and nice answering then order finalized.. Excellent staff !

Sterke punten / Stärken

I was looking for a specific item which is only available here.. and I also found, so I bought during strong discount period, a longboard for 60€ ?! I'm very happy... Par contre, la traduction... I was looking for a specific item which is only available here.. and I also found, so I bought during strong discount period, a longboard for 60€ ?! I'm very happy... Par contre, la traduction francophone du webshop est horrible et risible car elle est bourrée de fautes énormes !!! May I help you to translate ???

More longboard trucks and also affordable weird ones (Avenue, Bangfish, VibeRide, etc..) - More longboards risers, bushings, bearings and WHEELS !!!

Ivo

Veel keuze, snelle verzending.

Sterke punten / Stärken

Veel keuze, snelle verzending.

...

Superschnelle Lieferung

Schnelle Lieferung/guter Preis

Guter Lieferumfang

Hans Kling

Goed advies en goede service.

Sterke punten / Stärken

Goede service en wij werden top geadviseerd in de shop. Een leuk bedrijf met goede kennis van zaken.

?

Ko van den Berg