A. Brouwer

Prima winkel.

Goede prijs/goede producten

Skateboard tool. Handige T met imbus en schroevendraaier

Harry van der zijpen

Goede opvolging van de goofy MB ;)

Sterke punten / Stärken

goede service en quick delivery

Een MB zak

A van Meurs

Zeer tevreden.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering en goede website.

Nee.

Ingmar Vink

Zeer tevreden. Donderdag om 15.30 uur besteld, de volgende dag in huis. Super!

NJ

Snel contact en snelle verzending!

Snelle verzending, vriendelijk

Tom Grootjans

Perfect

Sterke punten / Stärken

Goede producten en snelle levering.

Neen

An Vranken

Zeer goed

Sterke punten / Stärken

Duidelijke info, foto’s, snelle verzending en correcte communicatie via mail.

Nomi Karemaker

Geweldige bezorgsnelheid, mooie duidelijke website, overall betrouwbaar bedrijf!

Sterke punten / Stärken

Duidelijk, esthetisch, (goede prijzen)

Lukasz Jezewski

Gut

Sterke punten / Stärken

Preis

Nein

Zeljka Pothorski

Alles bestens, sehr gute Erfahrung!

Exzellenter Service, toller Verkäufer, großartige Kommunikation

Power Strider jumping stilts