Jolanda Oosterling

Hoe kan ik jullie beoordelen als ik het pakket nog niet heb ontvangen. Advies om verzoek later te versturen

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Jolanda,
Het pakket ligt klaar om afgehaald te worden op het door jou gekozen pakketpunt!
Groet,
Streetsurfshop

Derk Fontein

Snel en makkelijk bestelling kunnen doen welke snel uitgeleverd is.

Ruime keus

Nope

Volker Narboneck

Schnell und günstig

Alles super

Nein

AM Wennekes

Ik werd zeer goed geholpen.

duidelijkheid

? geen idee

Jeane Kramer

Prettige mensen en goed advies

Betrokkenheid

nee

Lonneke Van Dongen

Super ! Optijd binnen en een hele gave springplank dus heel blij mee .

Snelle service

john de jong

Zeer snel geleverd en goede feedback

Sterke punten / Stärken

snelle reactie als je besteld hebt

nee

Shirley Hutter

Het proces van bestelling ging snel en levering ook! Prima gedaan

Snel en makkelijk

Joke Volkaerts

Zeer goed!

Sterke punten / Stärken

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, snel antwoord.

Neen

Frank Aengenend