Gregor Fabry

Ruud Talen

Artikelen snel geleverd tegen goede prijs.

Helder en duidelijk

not

Arianne Mak

Super!

Sterke punten / Stärken

Ze nemen de tijd, erg vriendelijk.

Nvt

Niels Debrug

Leuke gasten, goeie service.

Goeie service.

Razor ripstik G.

Ralf

Prima winkel

Goede service

Nee

Austeja Kapušinskaite

Sehr guter Service und Problemlösungen!

Guter Service, gutes Deutsch

In dieser Umfrage alle Fragen auf Deutsch übersetzen - einige kann ich nicht verstehen

Ilonka Kupecz

Zeer positief

Positief

Nvt

Jelle van Kaathoven

Fijn geholpen. Hele leuke spullen en mooie winkel.

Fijn contact

Wouter van den Top

Professioneel advies voor onze zoon met een stuntstep! Denken goed mee en nemen de tijd

Advies

Nee

Jan Kanis

Top

Sterke punten / Stärken

Fast delivery, value for money.