Barry

Nadja Joosen

Vriendelijk, deskundig, vlot!

Deskundig, uitgebreid

Dwaine Bax

Heel goed, worden vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd. Mooie prijzen!

Sterke punten / Stärken

Advies is om zeker de winkel te bezoeken als je niet thuis bent in de producten zoals wij, goed advies voor een mooie prijs, uitgebreid assortiment.

Meer verschillende stickers om op het skateboard te plakken

Daniela Lantink

Alles super

Schnelligkeit

Momentan nicht

Lukas Zamrazil

Super, sehr gute Beratung! Nur die Eingabe der deutschen Telefonnummer machte bei mir Schwierigkeiten. Sollte vielleicht von Pflichteingabe zur optional geändert werden.
Ansonsten mit allem...
Ansonsten mit allem sehr zufrieden!

Dick Bouman

Nee

Carla van Schuur

Goed, een snelle levering en op zaterdag, op ons huisadres bezorgd en geen vertraging ondanks de te verwachten sinterklaasdrukte bij bezorgpartijen.

Sterke punten / Stärken

Snelle en accurate bezorging en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Nee

Peer Dits

Goeie ervaring in de winkel!

Sterke punten / Stärken

Goeie info, goeie navraag van wensen en duidelijke uitleg in mogelijke keuze

Nvt