Marc Van der heijden

Goede service, ideal betaling werkte niet maar na een telefoontje was alles heel netjes opgelost.

Service

Assortiment is prima

Otterbach Frank

Sehr schneller Versand !

Sterke punten / Stärken

Schneller Versand! Fragen werden schnell beantwortet !

Nein

Ingo Balluch

Very fast Service and Delivery

fast delivery

very good discount on many high quality products.

mariska van keulen

Groot assortiment, snelle levering

Betty Fase

Zeer goed

Sterke punten / Stärken

Voor mij de zeer vriendelijke en begripvolle behandeling nadat ik
Afleveradres verkeerd had ingevuld

Richard Damen