Gerrie Gabriël

Goede uitleg wat voor ons het beste product is. De trap is fantastisch afgeleverd.

Mimi en Arno Jansen

Mimi en Arno Jansen,
Mimi en Arno Jansen,
Enorm goed en deskundig advies tijdens het eerste contact en bezoek. Ruben heeft ons diverse mogelijkheden van traprenovaties laten zien. Onze trap in ons nieuwe woning moest een jaar na de oplevering bekleed worden. Advies van Ruben om de renovatie van onze opentrap uit te voeren HPL overzettreden. Montage in twee dagen. Wij zijn super blij met onze gerenoveerde trap. Zeer vakkundig en professioneel gedaan door Ruben. Compleet verzorgde afwerking en perfect gekit. Vanaf het gesprek tot het plaatsen alles goed en soepel verlopen.

Diny Altena

Tijdens de bezichtiging van de nieuwe woning van vrienden zagen wij het resultaat van de traprenovatie die daar door Step&Stairs was uitgevoerd en wat hun nieuwe woning bijzonder maakte. Hierdoor... Tijdens de bezichtiging van de nieuwe woning van vrienden zagen wij het resultaat van de traprenovatie die daar door Step&Stairs was uitgevoerd en wat hun nieuwe woning bijzonder maakte. Hierdoor hebben wij de contact gegevens van dit bedrijf gekregen en zijn wij op deze wijze in contact met Ruben, de eigenaar, gekomen. Ruben kwam bij ons langs en nam alle tijd om de mogelijkheden en opties te bespreken. De offerte was duidelijk en al snel besloten wij de opdracht te geven bij ons aan de slag te gaan. Ruben hielp ons nog bij het vinden van een goede schilder voor de wangen van de trap. Daarbij stelde hij een houten plaat ter beschikking zodat de kleur van de verf precies overeenkwam met de kleur die door hem bij de trap gebruikt ging worden. Wij hebben hierdoor en door de ervaring van onze vrienden, zoveel vertrouwen in Ruben gekregen dat wij hem de sleutel van ons huis gegeven hebben en hij onze trap gerenoveerd heeft tijdens onze vakantie. Hij stuurde ons in die week foto’s zodat wij alvast van het resultaat konden genieten, maar die vielen in het niet toen wij thuis kwamen. Het resultaat was nog mooier als op de foto. Het licht in de trap schoot meteen aan bij binnenkomst en een super mooie trap straalde ons tegemoet. Op de 1e etage hadden wij de vloer van de hal door Ruben met hetzelfde hout laten leggen als wat op de traptreden ligt en dat maak dat ook de 1e etage er nu super mooi en luxe uitziet. De trap naar de zolder heeft Ruben ook gedaan met dat hout en wij kunnen alleen maar zeggen dat hij vakwerk geleverd heeft. Wij zijn heel blij met het resultaat en zullen het bedrijf Steps&Stairs zeker aan anderen aanbevelen.

Freek Kornelis

Het eindresultaat is echt fantastisch. Ruben is een zeer vriendelijke en sociale jonge man die professioneel aan de slag gaat. Vanaf het eerste contact verliep de communicatie prettig en goed en ook... Het eindresultaat is echt fantastisch. Ruben is een zeer vriendelijke en sociale jonge man die professioneel aan de slag gaat. Vanaf het eerste contact verliep de communicatie prettig en goed en ook was hij op de afgesproken tijd aanwezig. Hij levert wat afgesproken is en het is een pronkstuk geworden! In de toekomst zou ik zeker terugkomen. Ruben nogmaals bedankt!

André en Marieke

Wij zijn ontzettend blij met het resultaat van onze trap. Het is werkelijk een metamorfose. Ruben heeft het zeer goed gemonteerd en de verlichting erbij maakt het echt compleet. Het is echt een... Wij zijn ontzettend blij met het resultaat van onze trap. Het is werkelijk een metamorfose. Ruben heeft het zeer goed gemonteerd en de verlichting erbij maakt het echt compleet. Het is echt een aanrader! Ook het contact verliep prettig en vlot, alles is naar wens! Step& Stairs maakt het waar.

Jan just de la paisieres

Vanaf eerste contact tot en met de oplevering ging alles volgens afspraak .Het opgeleverde werk was zeer mooi en netjes afgewerkt. Tevens is dit een eigenaar van een bedrijf dat begint volgens... Vanaf eerste contact tot en met de oplevering ging alles volgens afspraak .Het opgeleverde werk was zeer mooi en netjes afgewerkt. Tevens is dit een eigenaar van een bedrijf dat begint volgens afgesproken tijd.

Sandy

Super blij met onze nieuwe trap. Zeer netjes gewerkt echt een aanrader . Vanaf het gesprek tot het plaatsen alles goed en soepel verlopen

Jolanda Nijland

In 1 woord echt top! Die Ruben die kan het!! Wat ziet het er super mooi uit. Precies zoals ik het wilde. Hij werkt netjes, schoon, komt afspraken na, denkt mee, weet wat je wilt, gewoon alles goed.... In 1 woord echt top! Die Ruben die kan het!! Wat ziet het er super mooi uit. Precies zoals ik het wilde. Hij werkt netjes, schoon, komt afspraken na, denkt mee, weet wat je wilt, gewoon alles goed. Absoluut een aanrader.

Sabine Dokter

Prettig en vakkundig. We hebben het contact met Ruben als zeer prettig ervaren. Hij is vakkundig en werkt netjes. De trap ziet er super strak uit en de verlichting is keurig weggewerkt. Wij kunnen... Prettig en vakkundig. We hebben het contact met Ruben als zeer prettig ervaren. Hij is vakkundig en werkt netjes. De trap ziet er super strak uit en de verlichting is keurig weggewerkt. Wij kunnen Steps&Stairs van harte aanbevelen!

Tom

Geweldig resultaat! Beide trappen in huis zijn zeer strak afgewerkt. Hij denkt mee over de opties en geeft een professioneel advies. Wij raden Steps & Stairs aan!