Diny Altena

Tijdens de bezichtiging van de nieuwe woning van vrienden zagen wij het resultaat van de traprenovatie die daar door Step&Stairs was uitgevoerd en wat hun nieuwe woning bijzonder maakte. Hierdoor hebben wij de contact gegevens van dit bedrijf gekregen en zijn wij op deze wijze in contact met Ruben, de eigenaar, gekomen. Ruben kwam bij ons langs en nam alle tijd om de mogelijkheden en opties te bespreken. De offerte was duidelijk en al snel besloten wij de opdracht te geven bij ons aan de slag te gaan. Ruben hielp ons nog bij het vinden van een goede schilder voor de wangen van de trap. Daarbij stelde hij een houten plaat ter beschikking zodat de kleur van de verf precies overeenkwam met de kleur die door hem bij de trap gebruikt ging worden. Wij hebben hierdoor en door de ervaring van onze vrienden, zoveel vertrouwen in Ruben gekregen dat wij hem de sleutel van ons huis gegeven hebben en hij onze trap gerenoveerd heeft tijdens onze vakantie. Hij stuurde ons in die week foto’s zodat wij alvast van het resultaat konden genieten, maar die vielen in het niet toen wij thuis kwamen. Het resultaat was nog mooier als op de foto. Het licht in de trap schoot meteen aan bij binnenkomst en een super mooie trap straalde ons tegemoet. Op de 1e etage hadden wij de vloer van de hal door Ruben met hetzelfde hout laten leggen als wat op de traptreden ligt en dat maak dat ook de 1e etage er nu super mooi en luxe uitziet. De trap naar de zolder heeft Ruben ook gedaan met dat hout en wij kunnen alleen maar zeggen dat hij vakwerk geleverd heeft. Wij zijn heel blij met het resultaat en zullen het bedrijf Steps&Stairs zeker aan anderen aanbevelen.

Score voor Steps&Stairs traprenovaties: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja