Klaas en Louise Rozeboom

Heel erg blij met onze trappen. Ruben komt afspraken na( heel belangrijk) werkt secuur en ruimt keurig alles op!

Ellen en Peter van der Zanden

Op advies Ruben hebben we toch zwarte stootborden en verlichting genomen waar we heel blij mee zijn. Hij werkt netjes en onze trap ziet er uit als nieuw

Anne en Freek

We zijn superblij met onze nieuwe trap. Ruben is helder in zijn communicatie, werkt erg netjes en komt afspraken goed na. Bedankt!

Familie Vermaas

Wij zijn blij dat Steps&Stairs hebben gekozen. De gunstige prijs, vriendelijkheid en professionele aanpak maken dat wij zeer tevreden zijn!

John en Ineke Arts

We zijn heel erg tevreden over de traprenovatie door Ruben van Steps&Stairs.
Hij geeft goed advies, werkt nauwkeurig en netjes, komt op tijd en neemt na het gedane werk alle rommel mee. We zijn heel erg tevreden over de traprenovatie door Ruben van Steps&Stairs.
We hebben hem ervaren als een echte vakman die prettig in de omgang is. We willen hem echt aanbevelen bij mensen die op zoek zijn naar een betrouwbare en betaalbare vakman.

Raymond Aalbers

Geweldig! Super prettig in omgang, daarnaast een vakman met oog voor detail en klantbeleving. Ruben dank voor je werk en de manier waarop je de klus geklaard hebt. Gr. Raymond en Viola

Carlo Melger

Wij zijn blij dat we gekozen hebben voor Steps&Stairs.
Wij zijn blij dat we gekozen hebben voor Steps&Stairs.
Ruben heeft professioneel advies gegeven en heeft netjes en goed werk afgeleverd. Alles verliep volgens afspraak en we zijn erg tevreden met onze nieuwe trap. Top!

Igor en Andrea van Amersfoord

Ten eerste bestaan er nog goede mensen op deze aarde. Vakkundig, passie voor wat hij doet. Ruben doet wat hij zegt en goed ook. Ruben je mag trots zijn op wat je heb opgebouwd.bedankt voor alles... Ten eerste bestaan er nog goede mensen op deze aarde. Vakkundig, passie voor wat hij doet. Ruben doet wat hij zegt en goed ook. Ruben je mag trots zijn op wat je heb opgebouwd.bedankt voor alles 👨🏼‍🎨

Maud

Zeer tevreden van begin tot eind!

Karel Postulart

Wat je van een professional verwacht.

Er zijn vele fake bedrijven die zogenaamd alles kunnen, maar waarmaken is toch een wereld van verschil!
Maar als je over een bedrag praat van €...
Wat je van een professional verwacht.

Maar als je over een bedrag praat van € 2873
Moet alles tot in detail kloppen.
En dat doet het dan ook. Want ben zelf een perfectionist en verwacht dat ook van een ander.

Verschillen in traprenovaties duidelijk uitgelegd! door het zien en voelen :
voorzien van commentaar welk verschil in kwaliteit welke prijsstelling teweegbrengt.
Al met al : Dit is waar het toe doet: Aangaande de investering die je pleegt!
Ik zeg: ! Beter kan eigenlijk niet!
Een Professional in hart en nieren.