Peter

Heel goed en plezierig

Gransbergen

Prachtig afgewerkt, heel schoon achtergelaten, fijne aanwezigheid. Een aanrader!!!

Familie De Vries

Wij hebben Steps & Stairs gevonden via internet. Snel een afspraak gemaakt met Ruben die bij ons thuis kwam. Fijn gesprek gehad en goede afspraken gemaakt en een prima offerte. Ruben komt zijn... Wij hebben Steps & Stairs gevonden via internet. Snel een afspraak gemaakt met Ruben die bij ons thuis kwam. Fijn gesprek gehad en goede afspraken gemaakt en een prima offerte. Ruben komt zijn afspraken na en heeft keurig werk afgeleverd.

Corine van Helvoirt

Steps & stairs zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Perfect werk afgeleverd. Heldere en prettige communicatie.

Wilma

Steps&Stairs gevonden via internet. Snel contact via mail, snel reactie terug en een afspraak kunnen maken.
Professioneel, duidelijk. Producten mee om te kunnen zien. Snel een overzicht van de werkzaamheden, verwachtingen en kosten.
Afspraak gemaakt en uiteindelijk is de trap in een kleine twee dagen gemaakt.
Ruben werkt erg netjes. Erg mooie afwerking van de trap en een prachtig eindresultaat.
Ruben is persoonlijk en geïnteresseerd buiten de werkzaamheden om.
Na aflevering van de trap ontving ik een aantal dagen later nog een bos bloemen ivm mijn ziek zijn als steun van Ruben. Dit was een enorme verassing en ontzettend lief. Dit laat mooi zien hoe professionaliteit en persoonlijkheid samen komen.
Nogmaals hartelijk bedankt!

Willem Bouman

De samenwerking met Ruben is ons uitstekend bevallen. Persoonlijke aandacht, zeer klantgericht en hoge kwaliteit in de keuze voor materialen en manier van werken. Wij zijn ontzettend tevreden met... De samenwerking met Ruben is ons uitstekend bevallen. Persoonlijke aandacht, zeer klantgericht en hoge kwaliteit in de keuze voor materialen en manier van werken. Wij zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat en kunnen Steps & Stairs traprenovaties aan iedereen aanbevelen.

Fam. Klompenhouwer

Als je je trap wilt laten renoveren is dit een uitstekend bedrijf. Je hebt alleen met Ruben te maken en dat bevalt zeer goed. Je maakt met hem een afspraak, hij komt naar de trap kijken, met Ruben... Als je je trap wilt laten renoveren is dit een uitstekend bedrijf. Je hebt alleen met Ruben te maken en dat bevalt zeer goed. Je maakt met hem een afspraak, hij komt naar de trap kijken, met Ruben bekijk je de mogelijkheden, hij maakt een prijs, laat ook duidelijk de prijsopbouw zien en meteen weet je wanneer de trap gerenoveerd wordt. De afspraak wordt nagekomen en Ruben komt op de afgesproken tijd.
Ruben werkt accuraat en na anderhalve dag is de trap gereed. Strak afgewerkt, alles conform afspraak. Prijstechnisch interessant en daarbij is Ruben ook gewoon een aardige en nette vent.
Wij zijn zeer te reden!

Martijn Dijkstra

Toevallig stond Ruben met zijn bus geparkeerd bij ons in de straat, te wachten tot hij bij zijn afspraak naar binnen kon. Wij waren al maanden bezig met een keuze voor traprenovatie, dus ik klopte... Toevallig stond Ruben met zijn bus geparkeerd bij ons in de straat, te wachten tot hij bij zijn afspraak naar binnen kon. Wij waren al maanden bezig met een keuze voor traprenovatie, dus ik klopte aan. Hij had even de tijd, want hij was te vroeg voor zijn afspraak. Dit is zijn kenmerk: Hij houdt zich aan zijn afspraken en is dus altijd op tijd. Dat geldt overigens voor alle communicatie en afspraken die daarna hebben plaatsgevonden. Daarnaast is het duidelijk wat er mogelijk is, met goede uitleg, het wekt aan alle kanten vertrouwen. En dat vertrouwen was geheel terecht, want we hebben er ontzettend mooie trappen aan over gehouden. Hij werkt netjes, gestructureerd en de materialen die worden gebruikt zijn van hoogstaande kwaliteit. Als laatste: Ruben is gewoon een ontzettend prettig persoon.
Ik kan met een gerust hart iedereen aanraden om een dergelijke traprenovatie door Steps&Stairs uit te laten voeren!

Reactie Steps&Stairs traprenovaties:

Bedankt voor deze mooie review! Ik heb met plezier bij jullie gewerkt😄

A. van Buren

Vanaf het eerste contact een goed gevoel gehad. Professioneel intakegesprek met heel veel tips en adviezen. Ruben is heel duidelijk in wat je kunt verwachten en komt dat ook na. Hij werkt zeer... Vanaf het eerste contact een goed gevoel gehad. Professioneel intakegesprek met heel veel tips en adviezen. Ruben is heel duidelijk in wat je kunt verwachten en komt dat ook na. Hij werkt zeer nauwkeurig en hij is vakkundig. Onze trap ziet er na 3 dagen fantastisch uit. Wij zijn er zeer tevreden over.

Reactie Steps&Stairs traprenovaties:

Bedankt voor de review en voor de gastvrijheid. Veel plezier met jullie nieuwe trap!

M Hendriks

Heel fijn bedrijf wat erg netjes werkt. Goede communicatie vooraf en tijdens werkzaamheden. Echt vakmanschap. Het eindresultaat is erg mooi geworden. We zijn erg tevreden met het eindresultaat.

Reactie Steps&Stairs traprenovaties:

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met jullie Traprenovatie.