George Harm

Perfect werk afgeleverd.

Ingrid Bruins

Fijn eerste gesprek met duidelijke uitleg over producten en proces.
3 dagen werk maar iedere dag zie je het resultaat groeien. Nieuwe trap is zeer naar wens.
Ruben werkt erg netjes en...
Fijn eerste gesprek met duidelijke uitleg over producten en proces.
Ruben werkt erg netjes en alles wordt opgeruimd.
Zeker de aanbeveling naar anderen waard

Jeroen Lamers

De gemaakte afspraken nagekomen. Professionele aanpak en keurig werk geleverd. Zeer tevreden met eindresultaat.

Wim Steegstra

Vanaf de kennismaking tot aan de oplevering zeer tevreden. Duidelijk, klantvriendelijk en een mooi resultaat

Daniëlle

Het contact was goed, vriendelijk en goed bereikbaar. Afspraken duidelijk op papier en werden ook nagekomen.
Wij zijn zeer tevreden over het resultaat.
Zeker een aanrader!

Theo Evers

De trap is prachtig geworden, wij zijn zeer tevreden over het resultaat.
Ruben heeft vakwerk geleverd.
Een bedrijf die ik iedereen kan aanraden

Rob en Everlien Salawan Bessie

Ik ben iemand die nooit over één nacht ijs gaat. Wat het ook betreft. Maar in het geval met Steps & Stairs heb ik niet de moeite genomen om verder te gorgelen naar andere traprenovatie. Het... Ik ben iemand die nooit over één nacht ijs gaat. Wat het ook betreft. Maar in het geval met Steps & Stairs heb ik niet de moeite genomen om verder te gorgelen naar andere traprenovatie. Het oriënterende gesprek met Ruben, zijn uitleg, deskundigheid, geduld enz, gaven me al zoveel vertrouwen dat we besloten met Steps & Stairs in zee te gaan. Na zijn offerte geen dwangmatige mailtjes in decrrant van " en hebben jullie al een beslissing genomen". De actie liet Ruben aan ons over. Het resultaat is geweldig. Mooi HPL antislip in de kleuren die we wilden. Perfect gelegd in nog geen twee dagen. Ruben werkt netjes, ruimt alle snij afval op enz. Elke dag genieten we nog van onze mooie trap en aangezien de trap in het zicht staat, krijgen we daar alleen maar complimenten over.

Harriët Hazeleger

We zijn heel blij met onze gerenoveerde trap, het is een echt metamorfose en een trappenhuis geworden dat weer gezien mag worden. We bevelen Steps en Stairs van harte aan. Goede voorbereiding en... We zijn heel blij met onze gerenoveerde trap, het is een echt metamorfose en een trappenhuis geworden dat weer gezien mag worden. We bevelen Steps en Stairs van harte aan. Goede voorbereiding en service, prettig contact en vakmanschap.

Ingrid Bruins

Wat een vakman. Bij eerste gesprek goed uitleg en advies. Bij montage wordt uitgelegd wat de procedure is. Ruben werkt netjes precies en alles wordt opgeruimd. Trap ziet er nu weer geweldig... Wat een vakman. Bij eerste gesprek goed uitleg en advies. Bij montage wordt uitgelegd wat de procedure is. Ruben werkt netjes precies en alles wordt opgeruimd. Trap ziet er nu weer geweldig uit. Heel blij mee.

Anje

Het eerste telefonische contact was direct prettig. Het advies gesprek volgde snel en de werkzaamheden konden rond onze thuiswerkzaamheden plaats vinden. Op de afgesproken tijd er zijn, zeggen wat... Het eerste telefonische contact was direct prettig. Het advies gesprek volgde snel en de werkzaamheden konden rond onze thuiswerkzaamheden plaats vinden. Op de afgesproken tijd er zijn, zeggen wat je gaat doen en doen wat je zegt. Geen vaagheden over de prijs en uitstekende kwaliteit. Dat is vakmanschap!