hanco

Uitstekende service en altijd bereid om mee te denken

Lotte Topper

De trap is echt prachtig geworden!
We zijn zeer tevreden met het eindresultaat. En zeker zo belangrijk, alles er omheen.
Tijdens het eerste gesprek met Ruben merkten we dat hij een...
De trap is echt prachtig geworden!
Tijdens het eerste gesprek met Ruben merkten we dat hij een gedreven vakman is die weet waar hij het over heeft. Hij staat en gaat voor kwaliteit en duidelijke en eerlijke communicatie.
We kregen een goede offerte en het meedenken daarin waarderen we echt. Niet alleen maar willen verkopen, maar echt meedenken over wat het beste voor ons.

Fam. Klopman

Uitstekend, we zijn zeer tevreden! Vanaf het eerste gesprek hadden we al een goed gevoel, Ruben was eerlijk over de prijzen en mogelijkheden en hoe de renovatie in z'n werk zou gaan.
Hij kwam...
Hij kwam alle afspraken na en is een echte vakman. Na afloop van zijn werkdagen maakte hij alles netjes schoon en ruimde zijn spullen op, om de volgende ochtend weer om half acht met frisse moed verder te gaan.
De trappen zijn erg mooi geworden, alles is netjes afgewerkt en we zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat.
We kunnen dit bedrijf echt aan iedereen aanraden!

Jermaine

We zijn zeer tevreden over het resultaat. Ruben komt netjes zijn afspraken na en legt goed uit wat de mogelijkheden zijn. Een bedrijf die ik iedereen kan aanraden.

Leo Stens

We hebben vanaf het eerste gesprek met Ruben een goed gevoel gehad. Ruben was keurig op tijd, hij was open en eerlijk over de werkzaamheden die gedaan moesten worden. Een vriendelijke,rustige man... We hebben vanaf het eerste gesprek met Ruben een goed gevoel gehad. Ruben was keurig op tijd, hij was open en eerlijk over de werkzaamheden die gedaan moesten worden. Een vriendelijke,rustige man die zijn vak verstaat!

Familie Esser

Vanaf het moment dat we om de tafel gingen zitten voor een offerte hadden wij de indruk dat er met ons meegedacht werd. We hebben onze traprenovatie dan ook met veel vertrouwen aan Ruben... Vanaf het moment dat we om de tafel gingen zitten voor een offerte hadden wij de indruk dat er met ons meegedacht werd. We hebben onze traprenovatie dan ook met veel vertrouwen aan Ruben (Steps&Stairs) gegeven.
We zijn heel tevreden met het resultaat. Ruben werkt heel netjes en secuur, hij heeft veel kennis van zaken! Wij kunnen Ruben dan ook zeker aanbevelen!

Wolbersen Kleinbouw

Komt optijd, Luistert goed naar onze wensen en geeft daarbij goed advies.
De trap is supper netjes gerenoveerd, we zijn zeer tevreden over het resultaat.

S.Janssen

Alle lof voor Ruben, hoe hij de trap heeft gerenoveerd. Hij heeft vakwerk geleverd.

Annemiek Laurense

Vanaf het eerste moment al een goed gevoel bij dit bedrijf. Alles werd goed uitgelegd tijdens het adviesgesprek en al onze vragen werden beantwoord. Ruben denkt goed mee en is duidelijk over de... Vanaf het eerste moment al een goed gevoel bij dit bedrijf. Alles werd goed uitgelegd tijdens het adviesgesprek en al onze vragen werden beantwoord. Ruben denkt goed mee en is duidelijk over de kosten. Hij werkt netjes en secuur. We zijn heel erg blij met het eindresultaat!

H. Wijnen

Het contact met Ruben van Steps&stairs was super. Hele goede uitleg over wat er gaat gebeuren en het renoveren van onze trap is gebeurd door een echte vakman die heel goed weet waar hij mee bezig... Het contact met Ruben van Steps&stairs was super. Hele goede uitleg over wat er gaat gebeuren en het renoveren van onze trap is gebeurd door een echte vakman die heel goed weet waar hij mee bezig is. Onze trap straalt pure klasse uit door de kwaliteit en de zeer goede afwerking, top! Nogmaals bedankt namens Herman en Tina Wijnen