Hanneke Roelvink

15 Juli ons eerste gesprek gehad met Ruben van Steps&Stairs een fijn gesprek was het, alles goed uitgelegd stalen op de trap gelegd om een goed beeld te krijgen van hoe het eruit kon komen te zien.... 15 Juli ons eerste gesprek gehad met Ruben van Steps&Stairs een fijn gesprek was het, alles goed uitgelegd stalen op de trap gelegd om een goed beeld te krijgen van hoe het eruit kon komen te zien. Na nog 3 intake gesprekken te hebben gehad besloten om met Steps&Stairs in zee te gaan en daar geen seconde spijt van gehad. Ruben heeft ons overal netjes van op de hoogte gehouden via mail of een app. Afgelopen week was het dan zover maandagochtend om 7.30 stond Ruben hier voor de deur, na ons even gedag te hebben gezegd begon hij met z'n materiaal buiten op te stellen.
Ruben is erg vriendelijk en werkt netjes en vlot. Donderdag 11 November was onze trap en overloop klaar en we zijn hier erg tevreden over, ziet er netjes uit.Dus overweegt u om u trap te laten renoveren denk dan aan Steps&Stairs hij kan u droom laten uitkomen en ook nog voor een redelijke prijs. Nogmaals onze dank Ruben en veel succes in de toekomst.

Familie van Brink-Berends

Super blij dat we onze trap bij steps&stairs hebben laten renoveren.
Super blij dat we onze trap bij steps&stairs hebben laten renoveren.
We hadden een goed gevoel bij het intakegesprek, en zijn meteen akkoord gegaan. We kregen goed advies en zijn blij dat we dat hebben opgevolgd
Echt vakwerk dat kun je zien?
De verlichting bij elke trede maakt t helemaal af

Steps&stairs

Super geholpen ,geadviseerd,meedenkend....En we zijn heel blij met het resultaat ziet er top en netjes uit.Voor een traprenovatie hoef je niet verder te zoeken.

Fam de Bruijn

Met een woord SUPER

Sam van der Veek

Vanaf het eerste moment al een goed gevoel bij dit bedrijf (Ruben) tijdens de kennismaking gesprek goed advies gekregen en uit eindelijk een mooie trap uitgekozen.

Verder komt Ruben al...

Verder komt Ruben al zijn afspraken keurig na en heeft hij echt vakwerk geleverd. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!!

M Henstra

Ruben geeft goed advies,weet waar hij het over heeft en laat je er rustig over nadenken.Hij helpt ook combinaties te maken door voorbeelden op de trap te leggen hij houdt je goed op de hoogte over... Ruben geeft goed advies,weet waar hij het over heeft en laat je er rustig over nadenken.Hij helpt ook combinaties te maken door voorbeelden op de trap te leggen hij houdt je goed op de hoogte over het bestelproces en wanneer hij de trappen komt renoveren. Wij zijn erg tevreden over de beide trappen echt VAKWERK!

Koogje

Super goed werkt netjes en verstaat zijn vak

Marlies Tang

Duidelijke communicatie, no nonsense, goede prijs/kwaliteit verhouding, er wordt netjes gewerkt.

Christien Verbeek

Mijn ervaring met steps en stairs was prima. Goed contact, duidelijke uitleg over de werkzaamheden. In 3 montage dagen kwam er een mooie traprenovatie tot stand.

Sander

Fijn adviesgesprek, waarbij fysiek voordelen en nadelen van verschillende kwaliteiten werden getoond. Ter plaatse werd de offerte opgemaakt en het werk doorlopen. Afstemming over hoe de trap... Fijn adviesgesprek, waarbij fysiek voordelen en nadelen van verschillende kwaliteiten werden getoond. Ter plaatse werd de offerte opgemaakt en het werk doorlopen. Afstemming over hoe de trap “montage klaar” gemaakt moest worden door tapijt, onderlatten en nietjes te verwijderen. Communicatie liep heel soepel en eenvoudig. Spullen werden vooraf op locatie afgeleverd en op de montagedagen was Ruben heerlijk gefocust met oog voor detail en kwaliteit met de complete houtwerkplaats uit de bus aan het werk. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en heel trots op het geleverde werk. Vooral de led verlichting maakt het helemaal af!