Mathijs

Fijn meedenken over kleurencombi, duidelijk uitleg over materialen, en heel blij met eindresultaat!

Martin van der Kwast

Vanaf het adviesgesprek tot einde renovatie perfect verlopen. Ruben is netjes en correct en komt alle afspraken exact na, werkt netjes en levert pas op als alles naar wens is. We zijn reuze blij met... Vanaf het adviesgesprek tot einde renovatie perfect verlopen. Ruben is netjes en correct en komt alle afspraken exact na, werkt netjes en levert pas op als alles naar wens is. We zijn reuze blij met het eindresultaat.

Sander Greve

Supergoede service

Ina Hansen

Wij hebben deze traprenovatie heel positief ervaren.Het eerste contact gaf ons gelijk een goed gevoel.Daarna het advies gesprek,professioneel en kundig advies.
Alles is in goed overleg...
Alles is in goed overleg gedaan.
Na 4 dagen hard werken hebben wij 2 mooie trappen waar wij heel blij mee zijn.
Dank je wel Ruben .

Marieke

Wij zijn echt enorm blij met onze nieuwe trap! Vanaf het eerste gesprek tot het eindresultaat is alles perfect verlopen!

Elly Pruys en Bert Koekkoek

Vanaf het eerste moment hadden we vertrouwen in Steps&Stairs. Vriendelijk, open en terzakekundig. Alle afspraken perfect nagekomen, meebewogen met onze verzoeken, stipt op tijd begonnen en binnen... Vanaf het eerste moment hadden we vertrouwen in Steps&Stairs. Vriendelijk, open en terzakekundig. Alle afspraken perfect nagekomen, meebewogen met onze verzoeken, stipt op tijd begonnen en binnen een dag een prachtige trap afgeleverd voor een alleszins redelijke prijs. Klasse!

Sabe Verpakkingen

We zijn zeer tevreden over Steps@Stairs. Het gehele proces is ons positief bevallen. Van eerste gesprek tot uiteindelijke eindresultaat! We hebben 2 trappen laten renoveren en bij beide trappen is... We zijn zeer tevreden over Steps@Stairs. Het gehele proces is ons positief bevallen. Van eerste gesprek tot uiteindelijke eindresultaat! We hebben 2 trappen laten renoveren en bij beide trappen is er prima vakwerk geleverd.

Steps& stairs

Prettig

Huub van Aalst

Ruben heeft begin december bij ons de trap gerenoveerd. De trap ziet er weer fantastisch uit en is zeer vakkundig gemaakt. Ruben heeft ons ook heel goed geadviseerd. Wij hadden eerst ons eigen idee,... Ruben heeft begin december bij ons de trap gerenoveerd. De trap ziet er weer fantastisch uit en is zeer vakkundig gemaakt. Ruben heeft ons ook heel goed geadviseerd. Wij hadden eerst ons eigen idee, maar zijn daar vanaf geweken door de voorbeelden die hij kon laten zien en wat hij vertelde over de mogelijkheden. Pluim!!

Fam Buyserd

Ruben is een echte vakman. Eerlijk en geeft goed advies. Fijn gesprek gehad. Hij heeft in 3 dagen een zeer chique trap gemaakt, denkt ook goed mee. Werkt keurig netjes . Wij bevelen hem ten zeerste... Ruben is een echte vakman. Eerlijk en geeft goed advies. Fijn gesprek gehad. Hij heeft in 3 dagen een zeer chique trap gemaakt, denkt ook goed mee. Werkt keurig netjes . Wij bevelen hem ten zeerste aan. Prijs kwaliteit is prima