Lieneke van Haaren

Echt geweldig!

Emile en Sabine Schonewille

Zeer goed

Annemarie van Westerop

Ruben heeft een prachtige stijlvolle trap gemaakt in 1 dag. Super netjes gewerkt en een topresultaat. Vanaf het eerste gesprek een man die meedenkt , prima voorlichting geeft en zich prima aan alle... Ruben heeft een prachtige stijlvolle trap gemaakt in 1 dag. Super netjes gewerkt en een topresultaat. Vanaf het eerste gesprek een man die meedenkt , prima voorlichting geeft en zich prima aan alle afspraken hield. We gunnen iedereen zo n prachtige trap die zo probleemloos en mooi wordt gemaakt. Dank Ruben!

Isabel van den Assem

Absoluut top! Prettig eerste gesprek gehad m.b.t. materialen, mogelijkheden, garantie etc. Duidelijke uitleg gekregen.
De renovatie van de trap duurde 3 dagen, maar we konden hem gewoon (op een...
De renovatie van de trap duurde 3 dagen, maar we konden hem gewoon (op een uurtje na) gebruiken.
We zijn erg tevreden met het resultaat, de trap ziet er weer prachtig uit. Ook de afwerking is erg netjes.
Gemaakte afspraken worden nagekomen en het bedrijf is goed bereikbaar bij vragen.

Haas

Eerste contact was prettig, goede adviezen en alle tijd voor ons. Geen gladde verkoop praatjes maar echt meedenken en mee kijken ook. Goede offerte, acceptabele prijs en planning meteen gemaakt.... Eerste contact was prettig, goede adviezen en alle tijd voor ons. Geen gladde verkoop praatjes maar echt meedenken en mee kijken ook. Goede offerte, acceptabele prijs en planning meteen gemaakt. Alles volgens afspraak verlopen en het resultaat was prachtig.

Wim

Super goed en hele mooie trap geworden

C&M Derksen.

Zeer positief Ruben werkt snel en netjes.

Peter Tunnessen

Het hele traject van begin tot eind heb ik als zeer prettig ervaren. Vriendelijke houding en vakbekwaam werk afgeleverd.

Harrie en Maria arends

Heel erg tevreden, echt vakwerk en heel goed advies bij de voorbespreking👍 Duidelijke afspraken!

Joyce van den brink

Super mooi onze trap gelegd