StemPunt

Danielle

Leuk concept! Je kan ook echt handige cadeaubonnen verdienen.

Hi Danielle,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. We hopen dat snel wat leuks aan kunt schaffen van je gespaarde punten.

Nelleke

Regelmatig vragenlijsten, waarbij jezelf bepaalt of je ze invult. Vragenlijsten zijn niet moeilijk, wisselend interessant. Je leert ook iets over jezelf (spiegelt jezelf/staat even stil bij bepaalde... Regelmatig vragenlijsten, waarbij jezelf bepaalt of je ze invult. Vragenlijsten zijn niet moeilijk, wisselend interessant. Je leert ook iets over jezelf (spiegelt jezelf/staat even stil bij bepaalde onderwerpen) bij het invullen ervan. Tevens op termijn een mooie beloning naar keuze, zoals bijvoorbeeld cadeaubonnen, afhankelijk van o.a. hoeveelheid ingevulde vragenlijsten.

Hi Nelleke,
Wat een leuke en positieve review! Heel erg bedankt daarvoor. We hopen dat je nog lang deel uit blijft maken van het panel en waarderen je mening zeer.
Anne -...
Hi Nelleke,

Maurice

Fijne manier om enquêtes in te vullen. De Enquêtes zijn van hoge kwaliteit en hebben goede en fijne vragen. De onderwerpen zijn interessant.

Hi Maurice,
We zijn erg blij dat je deelneemt aan StemPunt en waarderen je positieve review enorm :)

Carla

Hi Carla,

Jolanda Winter

Goede enquête site

Hi Jolanda,

Alice Thiel

Leuke vragenlijsten. Je wordt aan het nadenken gezet.

Hi Alice,
Dankjewel voor je positieve beoordeling, dat wordt zeer gewaardeerd.

Tamara

Over algemeen goed, het is leuk om zo nu en dan enquêtes in te vullen. Soms zitten er wel uitnodigingen tussen waar je gelijk voor afvalt.

Hi Tamara,
Hi Tamara,
Dankjewel voor jouw positieve eerlijke review, dat wordt zeer gewaardeerd. Ik geef je feedback door aan mijn collega's zodat zij dit in een volgend overleg mee nemen.

Bjorn Eijnthoven

Leuke enquete’s .

Hi Bjorn,

MS

Invullen is een kleine moeite

Hi,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. We waarderen je mening enorm en hopen dat je nog lang deel uit blijft maken van het panel.

Anneke Schenk

Leuke topics en veel verschillende enquetes

Hi Anneke,
Dankjewel voor de positieve beoordeling!