StemPunt

Hugo van Zadelhoff

Leuke site waar je je mening kan geven en op een leuke wijze punten verdient waarmee je een tegoedbon kan aanschaffen.

Hi Hugo,
Dankjewel voor je leuke review! We zijn blij dat je deel uit maakt van ons Panel. Hopelijk kun je snel wat leuks uit zoeken van je gespaarde punten.
Anne - het...
Hi Hugo,

Janny van Duijvenvoorde

De enquêtes zijn prettig om in te vullen en het levert ook een zakcentje op.

Hi Janny,
Dankjewel voor je positieve review. We hopen dat je snel iets leuks uit kunt zoeken van je gespaarde punten.

mariska

Betrouwbaar

Hi Mariska,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd.

Roos

Zeer tevreden. Aanbevolen

Hi Roos,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd.

Joyke

Ik heb nog niet echt veel ervaring maar hoor dat dit leuk is om te doen en niet al te veel vragen...dus ik ga ervoor

Hi Joyke,
Hi Joyke,
Dankjewel voor je positieve beoordeling :) Welkom bij StemPunt, we hopen dat je er een leuke ervaring aan overhoudt en iets moois uit kan gaan zoeken wanneer je voldoende punten hebt gespaard!

Lieke

Het is leuk, mis alleen een app

Hi Lieke,
Dankjewel voor de positieve review! Er is een app van StemPunt beschikbaar in de Appstore. Hopelijk heb je er iets aan :)
Anne - Het StemPunt team

Jan Klos

Stempunt heeft interessante en niet al te lange onderzoeken. Het zet je aan het denken en je verdient er ook nog wat mee!

Hi Jan,
Wat een leuke review om te mogen lezen! We waarderen je deelname aan StemPunt zeer en hopen dat je nog lang deel blijft uitmaken van ons panel!
Anne - het StemPunt...
Hi Jan,

Wim van Blerck

Vele leuke vragenlijsten

Hi Wim,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd.

Barbera

Vaak leuke en interessante marktonderzoeken, gewqon online!

Hi Barbera,
Dankjewel voor je positieve review en wat leuk om te horen dat het de vragenlijsten aansluiten bij je interesses. We waarderen je deelname zeer.
Anne - het...
Hi Barbera,

Anja Bakker

Bijzonder goede ervaring met Stempunt

Hi Anja,
Wat leuk om te horen! Dankjewel voor je positieve beoordeling. We waarderen je deelname zeer.