StemPunt

ES

Leuke vragenlijsten die ook nog eens leuke cadeaubonnen kunnen opleveren

Hi,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. We zijn erg blij dat je deelneemt aan StemPunt en waarderen je positieve review enorm :)

Brenda Schoonderwoerd

Wel goed

Hi Brenda,
Dankjewel voor je positieve en eerlijke review. Als we iets kunnen doen om je ervaring nog beter te maken, horen we het natuurlijk graag.

Anja van der velde

Duidelijk en leuk om in te vullen

Hi Anja,
Dankjewel voor de review! We zijn blij dat alles duidelijk is en we hopen dat je nog lang deel uitmaakt van het panel :)

D Winters

Leuke vragenlijsten over diverse onderwerpen

Hi Debbie,
Dankjewel voor de goede beoordeling, dit waarderen we enorm :)

Martin Menger

Prettig om mee bezig te zijn: de vragen gaan echt ergens over. Grote gebruiksvriendelijkheid.

Hi Martin,
Wat een leuke en positieve review! Heel erg bedankt daarvoor. We hopen dat je nog lang deel uit blijft maken van het panel en waarderen je mening zeer.
Anne - het...

John van der Laan

Serieuze vragen met meestal echte onderwerpen.

Hi John,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. We waarderen je mening enorm bij StemPunt.

Martin van der Heiden

Leuke vragenlijsten met grote diversiteit

Hi Martin,
Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de vragenlijsten. Dankjewel voor je positieve review.

Emmely

Gewoon prima, niet opdringerig en leuke enquêtes

Hi Emmely,
Dankjewel voor de leuke en concrete review. We waarderen het enorm,

Carla

Leuk om punten te verzamelen

Hi Carla,
Hi Carla,
Dankjewel voor je positieve review! We hopen dat je snel wat moois uit kunt zoeken van jouw gespaarde punten. Mocht er iets zijn waardoor we jouw ervaring met StemPunt kunnen verbeteren, dan horen we het graag natuurlijk.

Sultan Yalman

Ik ben heel tevreden, enquête zijn duidelijk, niet heel lang duurt een enquête invullen.

Hi Sultan,
Anne - het...