StemPunt

B.G. Keijzer-Veldstra

Preti ge samenwerking

Hi Baukje,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. We waarderen je deelname aan het StemPunt-panel zeer!

Gerda Bijl

Leuk om de enquêtes in te vullen

Hi Gerda,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd!

JAM

Enquêtes soms lastig, vervelend, inhoudelijk slecht of technisch slecht (crash waardoor ik mijntijd voor niets - zonder vergoeding - heb geïnvesteerd. Beloning te vaak niet in verhouding tot... Enquêtes soms lastig, vervelend, inhoudelijk slecht of technisch slecht (crash waardoor ik mijntijd voor niets - zonder vergoeding - heb geïnvesteerd. Beloning te vaak niet in verhouding tot geïnvesteerde tijd.

Beste Jan-Arjen,
Beste Jan-Arjen,
Wat vervelend om te horen het niet naar behoren werkt. Je kunt altijd contact opnemen met stempunt@stempunt.nu. Hier helpen we je graag verder en zorgen we voor een passende oplossing voor elk probleem.

RV

Je kunt je niet eens meer afmelden.

Beste Roland,
Beste Roland,
Wat vervelend om te horen dat het niet lukt met afmelden! Er is net een mail gestuurd vanuit onze helpdesk om je hiermee te helpen, dus het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen. We horen graag van je.

Wim

Goede enquêtes

Hi Wim,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd.

Ger van Burik

Stempunt heeft altijd leuke en interessante vragenlijsten, die ik met veel plezier invul

Hi Ger,
Dankjewel voor de leuke en positieve beoordeling. We waarderen je mening enorm!

j.guchelaar

Leuk sparen met enquete s en overige

Arie Vos

Leuke enquetes, makkelijk in te vullen en sparen voor mooie artikelen

Rob

Goede enquêtes, duidelijke vragen, leuk om in te vullen.

Hi Rob, '
Dankjewel voor je positieve review. Dat wordt enorm gewaardeerd.
Anne - Het StemPunt team

Karin

Leuke site en ik geef graag mijn menig

Hi Karin,
Dankjewel voor je positieve review! We waarderen je mening zeer en hopen dat je nog lang deel blijft uitmaken van ons panel :)