StemPunt

Leuke enquêtes, goede ervaringen, mooie beloningen

Hi,
Dankjewel voor deze positieve beoordeling en fijn dat je goede ervaringen hebt met StemPunt. We hopen dat je snel wat moois uit kunt zoeken van je gespaarde punten.
Anne...

Fes

Heel makkelijk

Hi Sef,
Dankjewel voor de positieve beoordeling en fijn om te horen dat je de enquêtes met gemak invult!

Jeroen

Goede duidelijke site met veel enquetes

Hi Jeroen,
Dankjewel voor de concrete en positieve beoordeling. Wordt erg gewaardeerd.
Hi Jeroen,
Dankjewel voor de concrete en positieve beoordeling. Wordt erg gewaardeerd.
Wat een leuke en positieve review! Heel erg bedankt daarvoor. We hopen dat je nog lang deel uit blijft maken van het panel en waarderen je mening zeer.

Anja Cevering

Makkelijk per email enquete beantwoorden .
De punten worden netjes bijgeschreven .
Tevreden over Stempunt

Hi Anja,
Fijn om te horen dat je tevreden bent over StemPunt! We zijn blij dat je deel uit maakt van ons panel en waarderen je mening en positieve review zeer.
Anne - het...
Hi Anja,

bep

Leuke enquêtes. goed in te vullen niet al te uitgebreid zodat je aandacht erbij blijft.

Chantal

Een fijne website om je mening te geven en leuke cadeautjes bij elkaar te sparen. Vriendelijk in de omgang, leuke enquêtes.

Hi Chantal,
Anne -...
Hi Chantal,

Van de meer

Prettig

Hi,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd.

Thea

Over het algemeen positief

Eva Teeling

Goed concept

H Weultjes

Het zijn meestal leuke vragen die behandeld worden