StemPunt

Helga

Hi Helga,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. Dat waarderen we :)

MvdL

Kom toch vaak niet in aanmerking. Ben kennelijk te oud.

Marc

In het kort gezegd. Je kunt makkelijk punten verdienen door vragen te beantwoorden over onderwerpen die je interesseren. Die punten wissel je voor cadeaus of bonnen.

Hi Marc, '
Dankjewel voor je leuke en positieve review. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Haiko Tiems

Enquetes zijn meestal goed opgezet

Hi Haiko,
Dankjewel voor de positieve beoordeling.

Henri van Boekel

De enquêtes van StemPunt vul ik veelvuldig met veel plezier in. De onderwerpen zijn veelal interessant, duren meestal niet te lang en zijn duidelijk van opzet.

Hi Henri,
Dankjewel voor je positieve en leuke beoordeling! We waarderen je mening en deelname aan ons panel zeer.

Britney

Fijn, makkelijke manier om enquêtes in te vullen waarvoor je punten krijgt om cadeaus mee in te wisselen

Hi Britney,
Dankjewel voor je positieve beoordeling! We hopen dat je snel wat moois uit kunt zoeken van je gespaarde punten.

Mara

Fijne enquetes en bonnen

Hi Mara,
Leuk om te lezen dat je ons positief beoordeelt! We hopen dat je wat leuks uit kan zoeken van je gespaarde punten en dat je er veel plezier van hebt.
Anne - het...
Hi Mara,

Bert

Leuke onderwerpen en goed in te vullen enquetes

Hi Bert,
Dankjewel voor je positieve review!

Saskia

Korte enquetes en altijd punten.

Hi Saskia,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Dat waarderen we enorm.

Dick

Leuk om in te vullen.

Hi Dick,
Hi Dick,
Dankjewel voor je positieve review en fijn om te horen dat je het leuk vindt om onze vragenlijsten in te vullen. We hopen dat je nog lang deel uitmaakt van het StemPunt-panel!