StemPunt

Heijerman

Geef stempunt een gemiddeld cijfer tov andere sites

Christa

Mijn ervaring is positief leuke enquetes en je kan ook nog eens wat leuks uitkiezen. ik vind het alleen wel heel erg jammer dat je niet meer voor de dagjes uit kan kiezen in de cadeaushop.

Reactie StemPunt:

Dank voor deze feedback. We proberen regelmatig de cadeaushop te updaten met nieuwe cadeaubonnen en belevenissen. Houd deze dus goed in de gaten! Met vriendelijke groet, Anne Blok Helpdesk... Dank voor deze feedback. We proberen regelmatig de cadeaushop te updaten met nieuwe cadeaubonnen en belevenissen. Houd deze dus goed in de gaten! Met vriendelijke groet, Anne Blok Helpdesk StemPunt

Ik vind het leuk om de enquêtes in te vullen en op die manier stil te staan en na te denken over dingen.

Reactie StemPunt:

Fijn om te horen, hartstikke bedankt!

Groeten,

Henk van Vessem

Loopt meestal prima, soms een tijdje nauwelijks onderzoeken maar in zijn algemeen: leuk om te doen en ze betalen prompt

Dirk-Jan Jonkers

Leuk om te doen, kost weinig tijd, veel variatie in onderwerpen.

Kelly

Erg fijne en gebruiksvriendelijke site: stuurt regelmatig enquêtes met interessante onderwerpen die bij jou aansluiten en maakt het makkelijk om leuke cadeaubonnen te scoren door bijv. bonussen te... Erg fijne en gebruiksvriendelijke site: stuurt regelmatig enquêtes met interessante onderwerpen die bij jou aansluiten en maakt het makkelijk om leuke cadeaubonnen te scoren door bijv. bonussen te geven. Daardoor krijg je het gevoel gewaardeerd te worden en word je ook echt beloond voor de tijd die je erin steekt.

Reactie StemPunt:

Wat fijn om te horen, bedankt voor deze positieve woorden!

Ben Hansen

Leuke actuele site

Reactie StemPunt:

Dankjewel, fijn om te horen!

Helpdesk StemPunt

Soms krijg ik het bericht van ZIGGO dat ik de pagina niet moet openen omdat het gevaarlijk is.

Privé persoon.

Te vaak bericht met de mededeling dat er geen vragenlijst beschikbaar is.

Reactie StemPunt:

Dank voor deze feedback. Op basis van de achtergrondgegevens nodigen we iemand uit voor een vragenlijst. Daarom raden wij aan alle profielvragenlijsten in te vullen en deze te updaten wanneer... Dank voor deze feedback. Op basis van de achtergrondgegevens nodigen we iemand uit voor een vragenlijst. Daarom raden wij aan alle profielvragenlijsten in te vullen en deze te updaten wanneer nodig, zo kunnen wij panelleden gericht uitnodigen. Soms komt het voor dat een panellid wat minder vaak wordt uitgenodigd. Het is handig om het e-mailadres stempunt@stempunt.nu toe te voegen aan je adressenbestand, zodat onze e-mails niet in je spambox terechtkomen. Gemiddeld ontvangt een StemPunt-lid vier uitnodigingen per maand. Bovendien zetten wij soms leuke acties uit waarbij je zo maar bonuspunten kan krijgen. Hou je mail dus goed in de gaten. Wij gaan er van uit dat we hiermee het spaarprogramma zo aantrekkelijk mogelijk voor iedereen kunnen maken. Groeten, Anne Blok Helpdesk StemPunt

Op een gemakkelijke manier je mening geven en sparen voor cadeaubonnen.

Hartstikke bedankt!