StemPunt

Lennart

Interessante vraag stellingen waar niet altijd bij stil staat

Hi Lennart,
Dankjewel voor je leuke review! We waarderen je deelname aan StemPunt zeer.

anja

Is goed

Hi Anja,

Henl

Eerlijke betrouwbare ervaring mee,leuk om mee te doen met enquêtes om zo jou ervaringen te delen met medemens.

Hi Henk,
Dankjewel voor deze leuke en positieve review. We waarderen dat zeer!

Joost

Prima!

Hi Joost,

Sponsbob

Dat het goeie vragen zijn top

Hi,

Hatice Sener

Al jaren ben ik lid van Stempunt, en ik vind het één van de beste vraagstellers. Altijd heel duidelijk geformuleerd, niet voor meerdere uitleg mogelijk, en de beloning is prima.

Hi Hatice,
Wat een leuke review! Dankjewel hiervoor, dat waarderen we enorm. We hopen dat je nog lang deel uit blijft maken van ons panel.

Humphrey Wout

Ik ben dol op enquetes en hier verdien je er ook een ietsje bij. Wat wil men meer???

Hi Humphrey,
Dankjewel voor je leuke en positieve review! We hopen dat je snel wat leuks uit kunt zoeken van je gespaarde punten.

Michella jansen

Heel fijn maar mogen wel meer onderzoeken komen

Hi Michella,
Hi Michella,
Bedankt voor je positieve review en enthousiasme. Respondenten krijgen tussen de 1 en 6 uitnodigingen per maand. Om het maximaal aantal uitnodigingen te ontvangen raden we je aan de profielenquêtes regelmatig bij te werken. Op die manier kunnen we je beter selecteren voor onderzoeken. Nogmaals bedankt.

Hugo van Zadelhoff

Leuke site waar je je mening kan geven en op een leuke wijze punten verdient waarmee je een tegoedbon kan aanschaffen.

Hi Hugo,
Dankjewel voor je leuke review! We zijn blij dat je deel uit maakt van ons Panel. Hopelijk kun je snel wat leuks uit zoeken van je gespaarde punten.
Anne - het...
Hi Hugo,

Janny van Duijvenvoorde

De enquêtes zijn prettig om in te vullen en het levert ook een zakcentje op.

Hi Janny,
Dankjewel voor je positieve review. We hopen dat je snel iets leuks uit kunt zoeken van je gespaarde punten.