StemPunt

Teeja Bongaards

Over het algemeen gaat het om maatschappelijk relevante onderwerpen en dat vind ik belangrijker dan mijn mening over bv auto merken

Andre

Leuk om te doen. Leuk om te sparen

Arnoud

De site werkt perfect. Ik vind het alleen jammer dat je naast de bonnen niet ook kunt kiezen voor contant geld.

G. Van der Aa

Leuke enquêtes. Diverse onderwerpen. En je kunt er ook nog mee sparen voor leuke cadeaus.

Ophelia

Leuk om vragenlijsten in te vullen en je mening te geven.

Els

Ik heb regelmatig dat het aantal al bereikt is en de enquête niet meer beschikbaar is. Dit is niet erg motiverend. Maar uitbetaling loop prima. Fijn dat er ook mail gestuurd wordt dat punten gaan... Ik heb regelmatig dat het aantal al bereikt is en de enquête niet meer beschikbaar is. Dit is niet erg motiverend. Maar uitbetaling loop prima. Fijn dat er ook mail gestuurd wordt dat punten gaan verlopen.

Alla

Vlot, snel en attractief

Neo

Ik ben ruim een jaar lid van StemPunt, zij geven goede gevarieerde en relevante onderwerpen, maar je krijg weinig vragenlijst ca. 2-3 per week en de vergoeding per enquête is ook laag, na een jaar... Ik ben ruim een jaar lid van StemPunt, zij geven goede gevarieerde en relevante onderwerpen, maar je krijg weinig vragenlijst ca. 2-3 per week en de vergoeding per enquête is ook laag, na een jaar heb ik slechts een tientje verdiend, het is wel een leuke betaalde enquête site als het gaat om je mening te geven en niet om het geld

Carmen

Heel goed. Snelle reactie.

Marianne Avoocaat

Altijd vriendelijk als je ze lastig valt met een e-mail. En prettige enquetes om uit te voeren.