StemPunt

Eva Teeling

Goed concept

H Weultjes

Het zijn meestal leuke vragen die behandeld worden

Ferry Kaan

Positief

Hi Ferry,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. We zijn blij dat je deel uit maakt van ons panel!

Aad

Mooie professionele website

Hi Aad,
Dankjewel voor je positieve beoordeling en leuke bijschrijft. We waarderen dat enorm.

Christine

Ik heb geen klachten. Vragen ijn makkelijk te beantwoorden.

Hi Christine,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd.

Gemma

Het zijn altijd leuke onderzoeken die je kunt invullen. Je moet voor tien euro wel heel veel enquetes invullen.

Hi,
Dankjewel voor je positieve en eerlijke beoordeling. Ik zorg ervoor dat je feedback terecht komt bij mijn collega's die hierover gaan.

VL

Mijn ervaring met Stempunt is goed,l en eerlijk.
Als je niet tot de categorie behoort krijg je alsnog punt wel minder uiteraard maar toch je krijgt voor je inzet wel wat terug.
Al zou ik...
Mijn ervaring met Stempunt is goed,l en eerlijk.
Al zou ik wel meer tijd willen besteden aan Stempunt en meer enquêtes in willen vullen maar buiten dat zeer tevreden 👍🏻

Hi,
Heel erg bedankt voor je positieve en concrete review. We proberen inderdaad al de respondenten te belonen voor hun inzet, omdat we het erg waarderen.
Mocht je nog niet alle...
Hi,
Mocht je nog niet alle profielenquêtes hebben ingevuld, dan raad ik je aan dat te doen: als deze up to date zijn ontvang je vaker uitnodigingen!

K. Biggelmans

Stempunt; het is boeiend en interessant om een bijdrage te mogen leveren aan onderzoeken op allerlei gebied. Deelname daagt je uit om bij onderwerpen van allerlei aard stil te staan. een uiterst... Stempunt; het is boeiend en interessant om een bijdrage te mogen leveren aan onderzoeken op allerlei gebied. Deelname daagt je uit om bij onderwerpen van allerlei aard stil te staan. een uiterst positief bezig zijn.

Hi,
Wat een leuke review! Dankjewel voor je positieve beoordeling. We hopen dat je nog lang deel uitmaakt van ons panel :)
Anne - Het StemPunt team

Helga

Hi Helga,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. Dat waarderen we :)

MvdL

Kom toch vaak niet in aanmerking. Ben kennelijk te oud.