StemPunt

Marion

Enquetes met interessante onderwerpen. Niet te lang.

Hi Marion,
Dankjewel voor de positieve review. Fijn om te horen dat de vragenlijsten aansluiten bij je interesses en de juiste duur omvatten.

Particulier

Interessante vragenlijsten en niet ingewikkeld of te lanf

Hi,
Fijn om te horen dat de vragenlijsten aansluiten bij je interesses en gebruiksvriendelijk zijn. Bedankt voor de positieve beoordeling!

Rob

Zeer goed en leuk om aan mee te doen

Hi Rob,
Bedankt voor de leuke en positieve beoordeling :)

John. Evenwel

Meestal interessante enquêtes.

Hi John, '
Dankjewel voor de goede beoordeling. Leuk om te horen dat de meeste enquêtes aansluiten bij je interesses. We hopen dat je nog lang deel uitmaakt van ons panel.
Groetjes,...
Hi John, '

Franca

Op regelmatige basis leuke enquetes

Hi Franca,
Dankjewel voor de positieve beoordeling! Dat wordt gewaardeerd.

John van Vugt

Vragenlijsten zijn goed samengesteld. De techniek erachter (doorklikken e.d.) is ook prima. Heb onlangs 'verdiende punten' omgezet in een tegoedbon. Werkte ook naar wens.

Hi John,
Dankjewel voor de leuke en uitgebreide review! Leuk om te horen dat je blij bent met je deelname aan StemPunt, we hopen dat je veel plezier hebt van je aanschafte cadeaubon....
Hi John,

Gerrit

Niet te veel uitnodigingen, de vergoeding is redelijk

Hi Gerrit,
Dankjewel voor je positieve en eerlijke review. We waarderen je deelname aan StemPunt.

Geen bedrijf

Heel leuk

Hi Janny,
Dankjewel voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat je het leuk vindt om deel te nemen aan StemPunt.

M v Deventer

Altijd wel iets nieuws

Hi M.,
Dankjewel voor de goede beoordeling!

Debbie

Wisselende onderwerpen wat je soms aan het denken kan zetten.

Hi Debbie,
Dankjewel voor je concrete en positieve review! Leuk om te horen dat de enquêtes je soms aan het denken zetten.