StemPunt

Kiddo

Super cool

Hi,
Dankjewel voor de leuke en positieve beoordeling.

hanny

Leuk om je mening te geven

Hi Hanny,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. We zijn erg blij met je mening in ons panel.

Cassedy

Hi Cassedy,
Dankjewel voor je positieve beoordeling. Dat wordt gewaardeerd.

Indra

Leuke onderzoeken

hi Indra,
Dankjewel voor je positieve review en fijn om te horen dat de onderzoeken aansluiten bij je interesses!

Van Dinter

Heel leuk om te doen!👍

Hi,
Dankjewel voor de leuke en positieve review! We zijn blij om te horen dat je plezier ervaart aan je StemPunt-deelname.

Nynke

Heel leuk!

Hi Nynke,
Dankjewel voor je positieve review. We waarderen je deelname aan ons panel enorm :)

Stempunt

Leuke ervaring

Hi,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat je plezier ervaart aan je deelname bij StemPunt, dat waarderen we!

Monique

Leuk om te doen, doe meestal de enquêtes in de trein naar m’n werk. Duurt wel even voordat je de eerste cadeaubon heb bij elkaar gespaard.

Hi Monique,
Hi Monique,
Dankjewel voor je positieve en eerlijke beoordeling. Leuk om te horen wanneer je de vragenlijsten invult :) We nemen je feedback over het sparen voor de cadeaubon mee. Dankjewel hiervoor.

Marieke

Overzichtelijke site waar je op een makkelijke manier feedback kan geven over interessante onderwerpen.

Hi Marieke,
Dankjewel voor de leuke en positieve beoordeling! We waarderen je mening in ons panel zeer.