StemPunt

Marrit

Vragenlijsten (gemakkelijk) invullen op jouw tijd en over veel uiteenlopende onderwerpen. En ondertussen punten sparen voor bijv. een cadeaubon.

Hi Marrit,
Dankjewel voor de positieve en leuke review. We waarderen je deelname aan ons panel zeer :)

Tine Nijenhuis

Leuk om in te vullen. Alleen jammer dat je elke keer je geboortedatum moet invullen. Dat is toch al bekend?

Hi,
Dankjewel voor je positieve en eerlijke review! Het invullen van de geboortedatum is ter controle. Er wordt daarmee vastgesteld of je binnen de juiste doelgroep valt.
Groetjes,...

S. Miedema

Wel goed, maar oook heel regelmatig. En vaak dezelfde terugkerende vragen

Hi,
Dank voor je eerlijke review, dat wordt zeer gewaardeerd. Ik geef je feedback door aan mijn collega's zodat zij dit in een volgend overleg mee nemen.
Anne - het StemPunt...

A. van der Kraan-Harteloh

Leuke vragen over actuele onderwerpen zeer goed te doen

Christa Zwemmer

Heel leuk dat je doormiddel van vragen beantwoorden een kleine beloning kan opsparen. Goed systeem.

Biko

Jaheelgoed

Hi,
Dankjewel voor de concrete en positieve beoordeling :) We waarderen dat zeer.

Prive persoon

Tevreden met het artikel maar de uitleg over het leveren was ik ontevreden over zo werd het artikel veerl eerder gebracht dan voorspelt was gelukkig was ik nog thuis en kon het pakketje aannemen

T

Leuk kreeg extra punten

Hi T.,
Dankjewel voor de positieve review. We hopen dat je veel plezier hebt van de extra punten.

Martin

Makkelijk interessant vriendelijk

Hi Martin,
Wat leuk om te horen! We zijn erg blij dat je deelneemt aan ons panel en waarderen deze positieve review zeer.
Anne - het StemPunt team

Leuk om te doen, leert ook nog wat in korte tijd. houd er ook nog wat aan over!

Hi,
Dankjewel voor de positieve en leuke review! We waarderen je deelname enorm.