StemPunt

isabel

Heel goed en makkelijk leuke kadokaarten te winnen!

Hi Isabel,
Dankjewel voor de leuke en positieve review. We wensen je veel plezier met je cadeaubonnen!

MS

Erg leuk om in te vullen. Erg afwisselende enquêtes. Mogen alleen wat vaker komen.

Hi,
Dank voor de leuke en positieve review! Dat waarderen we enorm. Mocht je het aantal uitnodigingen voor onderzoeksenquêtes willen verhogen, dan helpt het om je profielenquêtes regelmatig bij te werken: zo kom je voor meer onderzoeken in aanmerking. Dank voor je enthousiasme!

I.Noordzij

Geweldig!

Hi Irene, '
Dankjewel voor deze enthousiaste en positieve review. We waarderen dat enorm :)

A.Koehoorn

Na een aantal enquêtes was ik in staat om via thuisbezorgd een gratis maaltijd te bestellen. leuk! helaas is de frequentie waarin je enquêtes krijgt aangeboden wel wat laag.

Hi A.,
Hi A.,
Dankjewel voor de positieve beoordeling en wat leuk dat het gelukt is met het bestellen van een cadeaubon. Mocht je het aantal uitnodigingen voor onderzoeksenquêtes willen verhogen, dan helpt het om je profielenquêtes regelmatig bij te werken: zo kom je voor meer onderzoeken in aanmerking. Dank voor je enthousiasme!
Groetje,

Ad van de Ven

Leuk om van tijd tot je mening te kunnen geven over een actueel onderwerp.

Hi Ad,
Dankjewel voor deze positieve review. We waarderen je mening zeer!

Rumbi

Ik ben tevreden met Stempunt. Tot nu toe goede ervaring

Hi Rumbi,
Wat fijn om te horen! Dank voor de positieve beoordeling.

Niels VD Wiel

Leuke polls die snel in te vullen zijn, en je verdiend er ook nig iets mee!

Hi Niels,
Dankjewel voor de leuke en positieve review! Dat wordt zeer gewaardeerd.

Ok

Hi,
Dank voor de positieve beoordeling. Dat waarderen we!

Albert Waterfort

Snelle reactie, binnen 1 dag, met inwisselen van spaarpunten

Hi Albert,
Dankjewel voor je positieve en leuke review. Fijn dat het is gelukt met het inwisselen van je spaarpunten :)