StemPunt

Helmy

Inleveren punten niet geheel duidelijk en het is best vaak dat je afgewezen wordt om een enquête in te vullen en dan mis je ook je punten

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback. Soms ontvang je niet altijd het volledig aantal punten doordat je na enkele controlevragen mogelijk niet tot de beoogde doelgroep behoorde. Dan verlaat je vroegtijdig de... Bedankt voor je feedback. Soms ontvang je niet altijd het volledig aantal punten doordat je na enkele controlevragen mogelijk niet tot de beoogde doelgroep behoorde. Dan verlaat je vroegtijdig de vragenlijst, en ontvang je 15 punten voor de moeite. Ook komt het soms voor dat het benodigde aantal deelnemers al was bereikt voordat jij de vragenlijst invult, dan ontvang je geen punten. Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd. Ongetwijfeld kan je op korte termijn weer meedoen aan een leuke nieuwe enquête. Hartelijke groet, Anne Blok Helpdesk StemPunt

Positief ervaring

Over het algemeen tevreden. Laatste tijd veel vragen beantwoorden en dan toch niet tot de doelgroep behoren, vervelend. Betere screening tevoren graag.

Mart

Dagelijks interessante vragen en geregeld leuke onderzoeken.

Heel fijn om vragenlijsten in te vullen in je vrije tijd als je niks te doen heb en er voor beloond wordt.

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback, fijn dat je het zo leuk vindt onze vragenlijsten in te vullen!

Vriendelijke groet,

Anne Blok
Helpdesk StemPunt

Snel sparen voor cadeaus

Vind de stellingen meestal wel up to date maar erg jammer dat het soms niet goed beschreven staat.

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback. Wij proberen ons Topic van de Dag altijd zo prikkelend mogelijk te maken en op zo'n manier te belichten dat er een constructieve discussie ontstaat, met de juiste... Bedankt voor je feedback. Wij proberen ons Topic van de Dag altijd zo prikkelend mogelijk te maken en op zo'n manier te belichten dat er een constructieve discussie ontstaat, met de juiste informatie. Ik zal je feedback meenemen in onze evaluaties. Onze panelleden mogen altijd zelf een Topic inbrengen door ons een e-mail te sturen. Wij gebruiken geregeld topics van leden en als we deze gebruiken, belonen we leden daar voor met 100 punten. Ik wens je nog een fijne dag. Vriendelijke groet, Anne Blok Helpdesk StemPunt

Harry

Leuke vragenlijsten en intressante onderwerpen.

Leuke site met veel leuke vragen, en uiteraard ook fijne beloningen!!