StemPunt

Leuke en interessante vragen

Hi,
Dankjewel voor de positieve beoordeling! Dat wordt gewaardeerd.

J van der Meer

Het is oké maar alleen als je echt niet te doen hebt

Hi,
Dankjewel voor je overwegend positieve en eerlijke review. Mocht je nog concrete tips hebben hoe we StemPunt kunnen verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat je het nog leuker gaat vinden, horen we het natuurlijk graag. :)

J vaneeden

Hi,
Dankjewel voor je positieve en concrete review. Dat wordt gewaardeerd.

Luana

Gebruiksvriendelijk met voldoende enquête. Punten mogen wel wat ruimer, sparen duurt erg lang.

Hi Luana,
Dankjewel voor je positieve en eerlijke review. Ik zal ervoor zorgen dat je feedback wordt doorgegeven aan de mijn collega-onderzoekers.

Merian de boer

Gee idee

Hi Merian,
Dankjewel voor het achterlaten van een review! We hopen dat je blij bent met je deelname aan StemPunt. Als je tips of feedback hebt horen we dat natuurlijk ook graag :)...
Hi Merian,

Sophie laudy

Duidelijke op maat gesneden enquetes ,ook de poll vind ik top.Helemaal van deze tijd

Hi Sophie,
Hi Sophie,
Dankjewel voor positieve review! We zijn blij om te horen dat je onze poll waardeert. Als je een leuk voorstel hebt, mag je die ook altijd indienen. Als we hem gebruiken ontvang je 100 punten :)

Wim

Regelmatig enquêtes invullen en daarmee ook nog sparen voor cadeaubonnen, what's not to like?

Hi Wim,
Dankjewel voor deze positieve en leuke review. We waarderen je deelname zeer!

Silvia

Fijne site, leuke enquetes, de leukste tot nu toe

Hi Silvia,
Wat een leuk compliment! Heel erg bedankt hiervoor. We zijn blij dat je deelneemt aan ons panel.

van der Weijden

Zinvol

Hi Sjaak,
Dank voor je concrete en positieve review! Dat wordt gewaardeerd.

Hilda

Goede werkende enquêtes, niet te lang en duidelijke vragen

Hi Hilda,
Dankjewel voor je positieve en concrete review. We zijn erg blij met je deelname aan ons panel :)