StemPunt

Prima. prettige, duidelijke enquetes. leuke beloning

Vriendelijkheid alom.

Sylvia

Leuke enquetes en leuke vergoeding!

Berna

Erg leuk om aan de onderzoekjes mee te doen.

Steeds interessant.

Jurjen

Het komt toch regelmatig voor dat je wordt uitgenodigd voor deelname aan een onderzoek en je allerlei vragen moet beantwoorden. En daarbij ook vragen die al tig keren beantwoord zijn. Dus al met al... Het komt toch regelmatig voor dat je wordt uitgenodigd voor deelname aan een onderzoek en je allerlei vragen moet beantwoorden. En daarbij ook vragen die al tig keren beantwoord zijn. Dus al met al veel tijd kosten en dan uiteindelijk wordt je niet beloond omdat je niet tot de doelgroep hoort en geen deelname aan het onderzoek kan doen.

Reactie StemPunt:

Bedankt voor jouw feedback. De vragen waar jij het over hebt zijn controlevragen die aan elke enquête voorafgaan. We stellen deze vragen om te na te gaan of jij degene bent van wie we... Bedankt voor jouw feedback. De vragen waar jij het over hebt zijn controlevragen die aan elke enquête voorafgaan. We stellen deze vragen om te na te gaan of jij degene bent van wie we achtergrondgegevens in onze administratie hebben. Met andere woorden: of jij degene bent die we geselecteerd hebben voor deze enquête. Soms kan het zijn dat je na het invullen van een aantal vragen toch niet tot de beoogde doelgroep van het onderzoek hoort. Wij geven men dan 15 punten voor de moeite van het invullen van de enquête. Als jij je StemPunt profiel goed up to date houdt kunnen we jou gericht blijven uitnodigen voor onderzoeken. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Anne Blok Helpdesk StemPunt

Nia van Dop-Crooij

9 van de 10 keer krijg ik te zien sorry!

Duidelijke vraagstelling, al jarenlid